▸ Girls Day Out!!=) ... ♬
Friday, February 26, 2010
♥ posted at: @9:58 PM



ahakz! hari nie best best!=p aku, Myn, Anor, Ain n Chik hang out together2 yaw!=p oke, nie senanye fes time aku kuar ngan budak2 sengal tuh..

10:00


bertolak dari busten jasin.. naek bus yg aku rase paling bising dlm sejarah Jasin nie.. xde lagi kuat agaknye dye nak bukak radio Sinar tuh.. dah le lagu2 meruntun jiwa.. tp kteorg gelak2 bile kuar lagu Seiring Dan Sejalan.. sbb kteorg bayang kan cik Z n encik Z yg lorat tuh tengah nyanyi2 lagu tu sambil berlari2 berkejar2an kat tenga padang.. siap maen cak2 blkg pokok.. hahaha! mmg gelak besar kowt tadi bile bygkan mcm tuh.. cik Z dan encik Z, jgn marah sy oke.. sila marah Myn sbb dye yg mulakan.. heheh..

11:00

sampai kat Melaka Sentral.. *fuhh satu jam oke dok dlm bus kokak tuh.. lebam bontot aku! =_=" sampai2 je aku ngan Ain gie cari topup.. Anor lak sempat beli selendang zebra.. hehe..

11:10

bertolak gie Mahkota Parade.. oke, nie lagi best! kteorg terpakse duduk separate taw.. sebelah kanan aku, ade satu couple nie.. balak nye speky muke cam budak2 U yg innocent jewp.. aweknye plak pakai baju kurung hijau ngan tudung hitam.. aku ingt kan
'ohh oke couple baek nie.. awek pakai baju kurung baek lah tuh'..

tp sorry-lah sangkaan aku salah! tibe2 bile bus dah gerak, aku dengar mcm ade org gelak ngilai2.. aku cari tuan punya suara tuh
'ohh! awek baju kurung tuh rupenye'.. aku diam lagi.. aku pandang je dyeorg.. 'ehh maen geletek2 plak' 'ehh maen cubit2 manje lak' 'hatoi~ dah kepit2 plak dah'.. haih.. sungguh memalukan kowt.. kalo awek tuh pakai baju biase, aku xkesah oke.. tp nie dye pakai baju kurung siap ngan bertudung lagi.. haih.. =_="

11:40


sampai kat Mahkota Parade.. *fuhh 'bersih' dah permandangan mata aku n pendengaran telinga aku.. firstly, kteorg gie beli tiket wayang kat Dataran Pahlawan dulu.. citer Niyang Rapik oke.. uhhh seram la kowt..=p

12:00



wayang start.. 'ehh couple yg merenyam dlm bus tadi ade larh'.. oke2, kteorg dah aim dyeorg.. tp lagi baik aku tengok muke hantu tuh drpd tengok dyeorg merenyam kan..?=p citer nie bg aku xde la seram sangat kowt.. aku xde jerit2 mcm org giler pown tadi.. siap bole gelak2 lagi tuh.. jalan cerita terlalu biase.. sampai kan aku ngan budak2 nie bole tahu lepas nie ape jadi, lepas tuh ape jadi.. haih.. klise cerita hantu melayu.. tp aku xde la kate terok oke.. cume kureng laa.. ape pown korang gie tengok sendiri dulu oke..=p

1:30

keluar dari panggung.. name pown girls, kteorg teros focus nak pi toilet.. huhu.. 3 tingkat oke kteorg gie cari toilet sbb toilet sume full! huhu.. lepas tuh kteorg gie Mahkota Parade balek.. hajat di hati nak makan pizza hut.. tp syg full lak.. hatoi~ kempunan aku.. last2 kteorg mamam kat KFC.. *hatoi~ muak aku!=_=" time nie, mcm2 citer kluar.. dari citer psl kesengalan dak Ain sampai la ke citer psl ex2 aku.. huhu..

3:00

perot dah kenyang, ape lagi, kite karok larh! huhuhu.. kteorg karok kat tempat karaoke yg baru.. tempat tuh bilik sendiri tp xde la update sangat mcm Red Box / Dream Box.. tp kire oke laa.. aku kan time nie mcm xsangka kowt member2 aku punya suara yg sedap gilak! *upss! terpuji lak.. hehe.. tp dak Myn ngan Chik tadi sengal sbb dyeorg xnak nyanyi.. hatoi~ tadi aku mmg all out larh.. sampai suara pown serak2.. hee~

4:30

gerak gie Melaka Sentral balek.. oke2 kali nie, kteorg dah xjumpe couple tuh.. aman mata n telinga aku.. huhu..

5:00


sume mcm jadi gile shopping kowt.. huhu.. Chik beli wedges satu.. Anor beli kasot jenis flat.. Myn lak beli dress.. Ain beli selendang.. aku? aku mula2 blur.. xtaw nak beli ape.. sume bende aku ckp chantek dari jauh laa.. bile dah tengok dekat2 dah teliti baik2 aku konpom xjadi beli.. huhu.. dah last minit baru aku beli beg satu n dress satu.. hoho.. tengok, bile dah beli lebih2 lak dari budak2 tuh..=p

6:00


dah petang nie.. ape lagi, berambus balek Jasin laa.. ohh ohh penatnya..

p/s : gambar xde, sorry.. =_=" err err aku jeles ngan awek2 cina taw.. dress dyeowg comey2..=p

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011