▸ mari dengar cerita budak-budak zaman sekarang ... ♬
Tuesday, February 9, 2010
♥ posted at: @5:40 PM


ini entry mengutuk.. maaf..

ohh ohh stlye budk2 skola skunk :

pompuan [form1]

- tudung labuh..
- kasut b-first..
- stokin panjang kalo bole nak sampai lutut..
- kain labuh sampai bole terpijak2 sendiri..
- beg kembong nampak sngt buku penuh satu beg..
- muke innocent je jalan kat busten pown kepit2 ngan kawan sbb takot..

komen aku : oke laa.. budk2 nie baru baru je lepas dari skola rendah kn.. standard laa.. lagipown time2 nie la yg aku suke.. sbb dyeowg still tau hormat senior.. jumpe pown bg salam lagi.. aku dulu pown mcm tu jugak.. muke innocent je.. hingus pown meleleh lagi.. haha! oke yg tu auta key..

pompuan [form2-form3-form4]

- style dah update bile naek form 2..
- tudung singkat bile toleh sikit je dah nampak leher..
- ikat rambut tinggi menggunung padahal rambut xde laa pnjg sngt pown..
- xpakai skarft / pakai skarft sparoh je.. bile angin tiup je mengerbang2 rambut minah2 nie..
- pakai bra / simis wane warni saje nak bg boys / balak dyeowg tengok kowt..
- kain bapak punye banjir arh padahal skola aku tuh atas bukit.. pelik2..
- pakai stokin baby.. mungkin dyeowg xsedar lagi dyeowg da skola men..
- beg 3 spuluh.. satu geng same jewp.. konon cool beb.. haha!
- bile jalan nak mendada je padahal nasi lemak 50 cen jewp.. upss!
- nampak akak2 senior jer perghh! sikit punye menjeling!

komen aku : biase laa budak2 baru nak naek.. ustaz ngan ustazah pandang geleng kepala jer.. oke2 jap ea.. aku dulu mcm tu ke? seingat aku laa tudung aku xpernah aku potong pendek.. aku xsuke kalo xpakai skarft penoh nie.. kain singkat? mungkin laa xsengaja kowt.. hehe.. aha! stokin aku mmg aku sengaja pakai yg warne warni.. hoho.. mencapub!=p tp oke laa aku admit aku dulu pown teruk kowt.. biase la budk baru nak naik.. hehe..

pompuan [form 5]

ade dua jenis.. satu, style dyeowg still mcm budk2 form 2,3,4 tadi.. satu lagi yg dah insaf.. huhu.. yg pasti semua mesti berkepit ngan buku.. ayark! =_="

sorry-lah kalo ade yg terasa ngan entry kali nie.. aku dapat idea nie pown lepas dok perati budk2 yg melepak kat busten tdi.. huhu.. style aku dulu pown xde la se'cool' budk2 skunk kowt.. bak kate Ain, "style mcm tu baru la dinamakan budk2 skola menengah.." err err betol ke??

yg lelaki mcm mane? ha, nie yg malas aku nak habaq nie.. tp aku cerita je la key.. heheh..

xkire la lelaki form bape pown key..

- balik skola terus lepak busten jumpe member2 dari skola laen..
- cerita pung!pang!pung!pang! konon dyeowg bagos sangat kat skola..
- tawaf busten tuh konon nye busten tuh kawasan jajahan dyeowg..
- dengan muka bangga isap rokok smpai asap2 membunuh tu singgah kat baju aku.. si*l!
- asal ade awek lalu je, mule laa pandang atas-bawah, luar-dalam..
- kasot ade la rupe 3bulan xbasoh.. kalo rendam dlm sungai konpom ikan2 mati..
- baju skola semua dah terkeluar2.. konon otai skola..

komen aku : yg pasti sorang pown xbole pakai.. sume muke konon gangster kampong.. tp siyes aku ckp ea.. aku lagi respect budk2 otai busten yg batch dulu2 drpd skunk.. yg skunk nie ckp je lebih.. asal ade yg nak gado jewp konpom last2 xjadi padahal tdi dah cerita nak gado bagai ank rak.. kalo otai batch dulu2, ckp sikit je helmet dah melayang.. baru masyukkk! hehe..

haih.. takat nie aku lorm penah jumpe lagi la budak2 mcm nie..
muke bangga semacam je kan.. =_="

yg nie lagi bodo!
mencemarkan nama budak2 skola yg pakai tudung jerk..
oke, aku pown ade jugak tunjuk buto tu..
tp wat pe nak amek2 gambar ngan style mcm tu?
haih..

p/s : ade budak tuh dah wat rambut style emo.. berwarna-warni gitu.. tapi syg.. dari jauh dah nampak rambut dye rosak.. kesian.. nty bile kantoi ngn ustazah, wat la muke gedik2 mintak maaf oke..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011