▸ ohh ohh wa basah tengok Percy Jackson tadi ... ♬
Sunday, February 14, 2010
♥ posted at: @7:15 PM


ohh oke.. aku nak jadi lesbian bole? haha.. aku rase mcm dah join group lesbian kowt.. tadi mcm berpasang2 mata tengok aku ngan Baby.. eheh! lantak arh.. aku punye suke ar nak jln sambil pegang tangan ngan Baby ke, pelok2 Baby ke.. ape korg kesah? korg yg couple lelaki-pompuan tuh dosa au pegang2 tngn, main pelok2.. *ceh! dan dan ingt dosa.. haha!

haih.. hari nie aku kuar ngan Baby je larh.. Aina? kat KL.. Diba? sambut raye cina lar.. Dilla? kat kampong pulak.. balak? eheh! wa mane ade balak beb.. =_=" oke2, hari nie kan Valentines day.. so, mmg xheran tadi byk gile couple.. semuanya MELAYU maaa.. pakai tudung ayu2 jalan ngan balak smbil pgg2 tangan.. aku jeles kowt.. haha!


tp tadi mood aku ngan Baby yg tengah elok2 karok di kacau plak oleh si Benu a.k.a duda Baby nie.. hatoi~ yg panas nye dye siap bole maki2 aku plak sbb aku xnak gitau Baby kuar ngan aku.. pergh! mendidih tol ar.. terus mood hilang seyh.. aku ngan Baby pown blah ar..


sampai kat anak tangga terakhir tempat game tuh aku lalu depan sorg mamat nie.. mamat baju hijau.. muka bole tahan, jambu..
dlm hati aku : *eshh.. best nye kalo dye tegur aku.. guess what? dye mmg tegur aku! ahakz!=p tapi syg nye aku kan gadis melayu terakhir.. *bapak arh! nak termuntah aku bile bace balek ayat nie! hehe.. mesti la malu2 so, aku xjawab pown.. hoho.. bile dah kluar dari tmpt game aku menyesal kowt.. hee~

lepas dah round2 satu mall tuh, baru aku ngan Baby sedar barang kteowg tertinggal kat dlm K-Box! hatoi~ =_=" kteowg pown cpt2 ar gi tngk kowt2 ade lagi ke x barang tuh.. oke, sampai2 je kat tmpt K-Box, tengok2 dah banyak budak.. hatoi~ =_=" and, barang tuh pown da xde.. pergh! hati makin panas bile sorg mamat nie sergah aku.. semata2 nak cakap ade budak nak kenal.. kalo la aku ade sakit jantung, dah lame K.O tau x! budus nye budak!


ceh! rase nya hati aku kali nie keras sikit kowt.. xcair arh ngan budak2 masok air mcm tuh.. haha! poyos!=p hari nie aku agak sasau kowt.. mase balik tadi wallet aku hilang! kad bank, i/c, duit sume ade dlm tuh! nasib baik sempat cari balek kat dlm bas.. haih.. ape aku ingat nie..? jiwa kacau bai..

apepown, sebelom wa cau, wa nak promot cikit.. lu org gie laa tengok movie PERCY JACKSON THE LIGHTNING THIEF.. mmg best! wa da tengok.. cayalah!=p yg penting, hero dye comel giler! sempat jugak lah aku arh arhh dlm wayang tadi.. haha!

dah larh, aku nak pi mandy.. babai!

p/s : .......................................... =_=" aku xtau nak letak nota kecit ape nie.. serabot!

Labels: , , , , ,


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011