▸ time cuti raya je, semangat 1 Malaysia terserlah! ... ♬
Monday, February 15, 2010
♥ posted at: @2:25 PM


ape kah..? =_=" org cina punye raye, org melayu yang lebih2 cuti pehal..? hatoi~ semangat 1 Malaysia betoi bile part cuti2 nie kan.. aku memerlukan topup.. pakcik2 bukak la kedai oii.. haih.. hati pown cucah lah camnie..

plan esok :

tempat : Dataran Pahlawan, Melaka..

masa : pukul 10:30 / 11:00 pagi dah sampai..

sape yg pergi : aku [ xkonpom lagi], Baby [xkonpom lagi gak], Diba, Dilla, Aina..

bole bawak balak : sila kan..

transport : masing2 laa..

aktiviti : yang single, bole main2 mata ngan balak org.. yg couple, wat la hal korg..

haih.. camne aku nak sampai maklumat nie.. credit tinggal 3 cen je nie.. nak harap dyeowg on9..? jgn harap laa.. sape2, tulun aku!! =_="

aku xsure lagi dpt pergi ke x.. sebabnye, mama kata esok ade org penting nak mai umah.. n, org tuh nak jumpe aku.. err err siapakah..? ade org nak meminang aku kah? eheh!=p

p/s : kalo mlm nie pakcik tu xbukak kedai lagi, aku bakar mercun naga depan umah dye.. ehh aku tau ke umah dye kat ne..? =_="

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011