▸ scandal bebeh!=p ... ♬
Monday, February 22, 2010
♥ posted at: @8:32 PM



ohh ohh penat nya hari nie.. oke, fes day kawad bomba utk tahun 2010 nie.. xpe2, nanti lame2 oke kan kan kan.. tp tadi mcm berlagak pro kowt.. mentang2 aku dah start join kawad dari taon lepas.. haha! aku suke bile budak bawah panggil aku akak..=p

'member baik' tadi mencapub gilak..! hatoi~ ingat nie nak kawad sambil jalan2 ka..? harap je pergi kursus bomba, tapi diri sendri xdak disiplin.. arap2 esok mata aku xsakit lagi tengok baju yg dye pakai.. alaa mesti la nak mencapub kan.. dye kan scandal kapten.. upsss!=p

aku penat gilak nie.. so, nie je larh yg mampu aku taip.. nak tito~~ homework..? mintak maap!

p/s : words 4 today is scandal kan Aina sygs.. haha..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011