▸ kalo nak bom JASIN nie sila lakukan pada waktu pagi Ahad oke.. ... ♬
Sunday, February 21, 2010
♥ posted at: @3:29 PM



ohh oke.. hari nie aku gie tusyen mcm awal sangat kowt.. tapi tapi time tuh dah pukul 9:30 oke.. aku ingat kan nak singgah2 la kedai spnjang jalan gie tusyen tuh.. n guess what, jasin nie bile hari ahad je ibarat kan KOTA MATI kowt.. daa~ byk gilak kedai xbukak.. hampeh hampas tol laa.. last2 aku dok termangu sorg2 kat taman muhibah tu smentara nak tunggu class start.. kalo laa taman muhibah tu tutop jugak.. haih.. xtaw la cek nak habaq apa lagi.. =_="

habis class tadi, jumpa Dilla jap.. tengok2 je dah nampak tangan dye berbalut.. uiks! pehal lak tuh.. rupe2nye tangan dye terseliuh mase maen bowling arituh.. agagaga.. aku dah rase nak gelak guling2 je mase dengan dye cakap
"bola tu patahkan tangan aku".. hatoi~ member sape la nie ek.. =_="

hari nie aku mcm ade kecit hati kowt ngan budak2 nie.. ntah larh.. lantak depa laa nak ckp ape pown pasal aku.. cuma aku yg tau cerita sebenarnya n aku rase mcm xperlu kowt bagitahu org laen.. hmmm.. nak gie blog 'akugadisblog' larh.. nak nanes2 jap kat situ.. bubui~


p/s : dyeowg xpaham aku kowt.. atau aku yg bagi dyeowg paham aku.. ntah larh..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011