▸ to my bear!!=) ... ♬
Tuesday, February 2, 2010
♥ posted at: @12:02 AM


hoho..
tepat 00:00 tengah malam 02 Feb 2010!
anis, ko dah tua oke! hehe..
aku nak ucap SELAMAT HARI JADI yg ke 17tahun kpd
ANISAH ZAHORIN..
mmuuuaahhhxxx!! muahhhxx!=)
ko la antara kawan2 dunia-akhirat aku n aku syg ko sngt2 oke..
kite BFF rite? n u alwayz gonna be my sis rite?
walaupon mase fes2 kite kenal, kite mcm xsuke antra satu sama lain,
tp lama2, kite jadi rapat kn..
ingt x, mase form 1 dulu, kite selalu pinjm buku teks dak Mus..
*hee~ ape kene mengene? ntah la, aku suke kenangan tuh!=p
siyes anis, aku rindu sngt2 zaman kite sama kelas dulu..
skunk masing2 dah lain kelas, bz kn..
nak borak pown dah jarang..
apepown, aku nak ko tahu, aku syg ko sngt2 sampai bila2!=)
sempena bufday ko yg ke 17 nie,
aku doakan semoga ko sentiasa success dlm hidup,
murah rezeki dan akan sentiasa tersenyum disamping yg tersayang..=)
senyum sokmo oke!
aha! aku dah beli hadiah utk ko..
xmahal syg tp aku harap ko akan suka n simpan smpai bile2..=p



Anisah bte Zahorin..

dye lahir pd tarikh hari nie lar!=p

3tahun aku same kelas ngn dye nie.. (form 1 ==> form 3)..

mule2 aku nampak dye nie, aku mmg xsuke dye!

tp alhamdulillah, lepas aku kenal dye betol2,

dye lah kawan baik aku!
n dye jugak adalah sis aku oke.. sbb ape?
sbb dye pernah 'ehem2' ngn abg azam aku..
hehehe..
*jgn mrh ha aku letak abg azam aku..=p

dye nie jenis cool in poyo..
haha!
dye suke mmberi nasihat smbil buat muke yg cool

tp ayt dye sume nye poyo..
heheheh..
dlm byk2 mmber, aku simpn plg byk rahsia ngn budk nie..

semua kisah chenta aku dye mesti tahu dulu.. hee~

last n de most important thing is, i love her soo muchhhh!=)


happy birthday bear!=)


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011