▸ aku yg sengal? ye sangat sengal.. =_=" ... ♬
Wednesday, February 3, 2010
♥ posted at: @4:16 PM



4 : 16 ptg.. ohh ohh aku xpergi sekolah hari nie.. sedangkan aku ade presentation n aku dah susah payah siapkn bahannya semalam.. tp aku tetap xdpt hadir hari nie.. hurm.. sbb ape? aku suck it.. sakit lah dowh.. sakit ape? tlg jgn tanya.. utk budk2 5beta, esok jgn tanya kenapa aku xdtg oke.. aku xnak jwb n aku xnak tipu2..

err err aku dah buat silap besar kowt.. 02 feb yg lepas, bukan befday anis.. aku tersilap tarikh.. yg sebanarnya befday dye pd 04 Feb oke.. aku malu, aku segan.. sila gelakkan aku.. pg smlm dgn muka yakin, aku jumpe Anis n bg hadiah kat dye.. tibe2, Anis ckp befday dye 2 hari lagi laa..

bammm!!! gase mcm hape je mase tuh.. segan kowt tp aku tetap gelak.. ye gelak kan diri aku sndri.. ermm.. pd Anis, aku mintak sorry oke.. aku xpernah lupakan befday ko cume tahun nie aku terawal sikit.. hoho.. aku syg ko sis..=p

p/s : aku.. ermm.. xde pape laa..


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011