▸ tolong amin kan weyh..=p ... ♬
Friday, February 19, 2010
♥ posted at: @4:28 PM


ohh oke.. dah dua hari aku ponteng skola nie dowh.. =_=" sebenarnya aku patot naek skola semalam lorh.. tp mcm biase laa.. homework satu pown xbuat lagi.. so, faham2 je laa.. lagi2 semalam ade class fizik & chemist.. perghh! kalo nak mati, gie la masok class ngan homework yg xsiap tuh.. hari nie lak senanye aku mmg nak gie skola.. tp dah ramai2 pakat xnak dtg, so aku pown join larh.. hahakz! bagos kan budk2 nie.. sehati sejiwa kalo nak memonteng.. hidop mati bersama oke..=p

Bismillahirahmanirrahim… Ya,Allah berikanlah kami kesempatan waktu utk memohon dariMU Anuhgerahkanlah kami kejayaan dlm peperiksaan MID SEM ini Anuhgerahkanlah kjayaan kpd semua teman2 kami… Jangan ada antara kami sedihnya sendiri.. Andai telah tertulis di Lauh Mahfuz akan kegagalan maka ubahlah menjadi kejayaan.. Engkau yg MAHA AGUNG,,,YA ALLAH,mudah-mudahan semua MUMTAZ utk semua subjek akn menjadi milik kami semua…AMIN…sbrkan doa ini,mungkin ada di antara kita yg makbul doanya..InsyaAllah -doakn abg k dik..=)


on ym je tadi terus dapat msj nie.. huhu.. jgn risau bro, adik u nie slalu doakan abg.. meh2, ramai2 tlg amin kan oke.. bukan utk abg aku sorg ja.. utk semua org yg akn menghadapi peperiksaan jugak.. AMIN~

p/s : apesal otak aku beku semacam nie..? xtau ar nak citer ape.. bla.bla.bla. aku chow dulu ngeng..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011