▸ dinding, aku ingin berborak dengan kau! ... ♬
Friday, March 26, 2010
♥ posted at: @9:45 PM



kenapa aku suka karaoke?
sebab aku dapat lupakan masalah aku..


kenapa aku suka gelak-gelak ngan member?
sebab aku dapat lupakan masalah aku..


kenapa aku suka jalan-jalan kat luar?
sebab aku dapat lupakan masalah aku..


kenapa aku suka shopping, perabih duit?
sebab aku dapat lupakan masalah aku..


tapi..


bila aku balik rumah, aku tak de semua tuh.. aku xdapat nak karok, aku xde member untuk gelak-gelak, aku xde tempat nak jalan-jalan cuci mata, n aku xdapat nak shop barang-barang baru demi kepuasan..


yang aku ada dalam rumah nie, cuma dinding.. dulu, aku pernah ada masalah ketagihan bercakap dengan dinding.. bercakap sorang-sorang.. aku tau orang pasti akan kata aku gila.. tapi, tu je yang aku mampu buat untuk lupakan masalah aku..


sekarang, ketagihan aku tuh dah kurang kot.. sebab aku ade 'akuzaty' nie.. terima kasih kepada korang yang sudi dengar cerita aku.. terima kasih sangat-sangat..


tapi..


kadang-kadang aku berasa tak puas.. sebab tak semua perkara aku dapat luahkan kat sini.. hmm.. aku terasa ingin bercakap dengan dinding aku sekarang.. bye..


p/s : bercakap dengan dinding, bercakap dengan langit malam, memang kerja gila kan? tapi.. kadang-kadang ia lebih baik drpd bercakap dengan manusia.. manusia mempunyai ego.. aku juga..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011