▸ 4 cerita dalam 1 entry.. gua puas!=) ... ♬
Thursday, March 25, 2010
♥ posted at: @7:30 PM



ahahah.. hari nie macam-macam story kowt.. fikiran pun berserabut tapi gua tetap cool.. eheh!=p

oke, first of all, gua nak citer pasal result exam gua yang lepas.. adesss! result xseberapa pun nak tepek kat sini.. eyh, suke ati ar, nie blog gua oke.. hee~

nie result gua :

BM  :  A
BI     :  A
MATH MODE  :  A
AGAMA  :  A (100)??
SEJARAH   :  C
CHEMIST   :  C
PHYSIC       :  C

BIOLOGY      :  G
ADD MATH    :  G

ahahah! gelak guling-guling gua tengok result nie.. macam tuttt ja! =_=" kalo nak kata gua xbelajar pun bole kan.. adesss.. malu-malu! gua tau result gua tak gempak.. tak pe la, gua try next time oke!=p *ayat menyedapkan hati sendiri senanya.. hee~

Myn kata, result agama gua macam TAK SESUAI je.. eheh! siot punye member.. lu ingat gua nie tak beragama ke? tapi.. gua sendiri pun rasa macam tak sesuai.. ahakz!=p tapi siyes, gua keciwa ngan result sejarah gua.. hampeh!

***************

oke, tutop citer pasal result nie.. damn it! pagi tadi gua dah semangat-semangat nak belajar Biology, tibe-tibe gua dapat berita yang sangat lah hampeh tuh.. untuk kelas tambahan petang 5Beta, guru Biology kiteorg ditukar dengan guru Biology kelas 5Alfa.. mmg shit ar! gua panas je tadi..

lagi satu yang buat gua makin panas, kelas 5Alfa dapat belajar ngan cikgu yg dijemput khas dari luar; Cikgu Chiam *betul ke aku eja?=_="  untuk kelas tambahan Add Math.. perghhh! yang kteorg nie? tak dapat pape keistimewaan pun kan.. macam dianaktirikan pulak..

ape la salah nye kalo gabungkan je ngan kelas-kelas lain.. nie tak, bile tang class Alfa je, mmg special yg dyeorg dapat.. hmmm.. yela, bagi la kat dyeorg.. biar dyeorg je dapat result gempak-gempak nanti kan.. xpe la..

dah ar, malas nak pikir.. kalo pikir pun wat sakit hati je..

****************

tadi gua gie kantin.. hajat hati nak tengok dye.. tapi.. syg nye dye dah tak bertugas kat kantin lagi.. adesss.. makin jauh la gua dari dye.. sedih.. sedih.. T_____T

****************

last story gua utk hari nie!=p nak tau x.. budak-budak sengal tuh panggil gua budak tempang.. siot tol arh.. sepak bontot sekor-sekor kang! hee~ sebab ape?

sebab.. gua dah jadi OKU! eheh! tak de lah.. kaki gua dah dua hari sakit dowh.. ketegangan urat.. bunguks tol.. urat gua selalu je maen tegang-tegang.. jahat tol kaki nie.. T_____T

so, gua jadi budak tempang hari nie.. dey, untuk hari nie je oke.. malam kang gua nak gie berurut.. =p

dah lah, gua nak chow.. lorm mandi nie.. musyukk!=) hee~ babai!

p/s : gua kene denda dok luar kelas masa class physic tadi.. damn!

p/s/s : gua bukan tak puas hati dengan budak-budak 5Alfa.. tlg jgn salah faham k.. gua cume rasa pengetua gua xadil.. hmm.. ntah lah.. gua pening..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011