▸ gua rindu gilak sampai gua rase nak berak. ... ♬
Sunday, March 14, 2010
♥ posted at: @5:53 PM



hari nie gua rase xtenang.. apesal ek? tadi gua lepak2 dalam bilik, gua bukak kotak sejarah gua.. oke, banyak surat dalam kotak tuh.. gua bukak, gua bace satu demi satu.. ade gambar-gambar kenangan.. gua amek, gua tengok.. gua rase macam nak nangis kowt.. ntah lah..

siyes, gua rindu.. gua rindu anis, geng budak2 sengal yang dulu.. gua rindu kelas 3 rk 1.. gua rindu saat gua kenal member2 gua.. gua rindu saat gua lepaking kat medan selera dulu.. gua rindu kene marah sebab memekak kat library.. gua rindu buat harok dalam bus mase on the way gie town.. adesss..

gua rindu bai.. gua rindu saat gua ngan member2 gua setia, tak khianati masing-masing.. gua rindu tawa lu orang.. gua rindu air mata lu orang.. bila kita nak jadi macam dulu bai? xpe, gua tau kita tak kan dapat jadi macam dulu.. masa dah berlalu.. zaman2 untuk jadi kanak-kanak riang dah tak de kan? sekarang, zaman kita belajar kan? xpe, gua terima hakikat tu.. yang penting gua nak kite sume dapat result SPM yang cemerlang oke..

dah lah, gua nak chow dulu.. gua rase gua nak terberak sekarang.. patot lah jiwa gua xtenang dari tadi.. dah 2 hari xberak.. sorry, gua memang xsenonoh.. ape lu kesah? chow!

p/s : ade bende yang gua nak cakap, tapi, ntah lah.. baek gua pendam..=_="

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011