▸ me, and my 'geng ketupat' =) ... ♬
Saturday, March 13, 2010
♥ posted at: @10:23 AM



Budak-budak Wanted kat SiS

Profil : Geng Ketupat

1. Zaty [aku la yg paling setan antre dyeorg nie..eheh!]

2. Myn [budak nie sangat la poyo.. konon baik ar! hehe]

3. Chiek [paling kecit n paling besh utk dibuli.. muahaha!]

4. Aina [yg nie anak murid aku.. setan no.2.. haha! tapi sangat lah lampi!hehe]

5. Ain [pengawas tapi mawas senanye.. psst! dye ade scandal ngan dak chu..=p]

6. Anor [yg nie mmg laser mulut nya.. sape2 ade bran nak lawan ckp ngan dye?huhu]

7. Shuk [erk! tersesat lak budak gedik nie.. xcaye dye gedik? sila lihat MS nya]

8. Diba [budak nie la yg paling baek n suci la KOWT.. hehe]

Aktiviti kteorg :

- Tak siap krja umah.. lagi2 add math..=_="

- Slalu buat 'ketupat'.. xspecially pasal belacan hangus tuh.. haha!

- Slalu on9 jer keje.. aku ar yg no.1 dlm bab nie.. sampai masuk ospital sebab ketegangan urat saraf kat tengkuk.. hahaha! bengong tol..

- Add Math slalu fail.. ehh of corz ar.. dapat2 je paper mesti bahak ramai2.. hehe..

- Bio pun samer, selalu fail.. ade aku kesah? hehe..

- Pagi2 hari khamis kat skolah, first thing to ask is "ehh, ko dah siap keje FIZIK?".. =p

- Membunuh (semut).. dalam meja dak Myn paling banyak semut.. haha! *oke, auta uhh..

- Meragut kesucian buku text skola.. tu mmg keje aku ngan Myn tiap kali dalam class BIO.. hee~

- mengutuk si Syuk yang suka sesangat buat muka gedik.. siyes, mmg gedik! aww nyah!=p haha!

trimas kat dak MYN sebab bg aku idea nie.. arinie aku jadi copycat ko.. haha! ape aku kesah? ko nak belasah aku? meh2, sini laa.. werkk!=p

aku sesangat lah syg geng ketupat nie.. hope 10 tahun akan datang, kite dapat jumpa lagi oke.. hee~

p/s : aku suke betul ngan pic anor ngan shuk tuh.. mcm SESUAI je kan? hehehe..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011