▸ makan dan telan je la. ... ♬
Wednesday, March 31, 2010
♥ posted at: @7:46 PM



eheh! aku bukan cinderella yang dah tentu-tentu hidup happy ending.. aku cuma manusia biasa.. living a life that not a bed of roses.. ohh damn! mmg suck tapi ape bole wat.. makan dan telan je la masalah tuh sume.. nak muntahkan? bau busuknya pula akan ganggu hidung aku.. hmm.. xkan bole lari dari masalah kan?


dan kau, kawan ku.. kite sama-sama manusia kan.. masing-masing ada masalah.. xpe kite cool je oke.. kalau nak nangis kat bahu aku, aku bole sediakan.. cuma tolong lah jangan pendam sorang-sorang.. ko suke tengok kawan ko sedih sorang-sorang? tak kan.. so, aku pown macam tuh.. hati aku bukan hati batu..


hati aku mudah tersentuh skunk nie.. kene marah sikit, nangis.. tengok citer sedih sikit, nangis.. tengok member nangis pun aku sendiri leleh nanti.. hahah.. budus kan.. hormon tak stabil kowt..


ye, selama nie aku tak suka nangis depan orang.. aku buat-buat kuat.. hahah! hipokrit kan? egois kan? ye, aku memang begitu.. tapi aku tetap nak kawan aku nangis kat bahu aku.. sebab aku tau, lepas nangis, dye akan rasa lega walaupun sikit.. tak adil bukan.. eheh! aku sanggup tahan air mata aku tapi aku tak bagi member aku tahan air mata dyeorg.. sebab ia memeritkan.. aku tahu..


hmm.. hidup mesti diteruskan kawan.. manusia memang akan berubah.. kite juga, suatu hari nanti ataupun mungkin sekarang kite sudah berubah.. sentiasa muhasabah diri dan cari balek diri kita yang asal.. jangan biarkan ia hilang oke..


gudluck ngan hidup korang..


p/s : ya Allah, Kau peliharalah tali persahabatan kami.. berikan lah kejayaan kepada setiap dari kami.. amin.. aku sayang kau sume..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011