▸ Mentaliti rendah vs the best student! ... ♬
Thursday, April 1, 2010
♥ posted at: @7:55 PM




ahahah.. rasa nak tergelak je bile dengar citer dak Ain tadi.. oke2, budak yg worst kat skola cakap "bodo" , "bangang" kat best student kat skola aku.. what de..? like soo tak sedar diri oke..

aku bukan nak hina budak-budak mentaliti rendah tuh.. sebab tu la aku xguna perkataan "bodo" , "bangang" and so on kat dyeorg.. but, dyeorg melampau oke.. the best student that also ketua pengawas kat skola aku dah cakap baik-baik, suruh makan cepat sikit sebab masa rehat dah habis.. tak pasal-pasal ko nak cari pasal lak apehal? siap nak tumbuk the best student.. erk! ko ingat nie skola gengster kampung pisang ke?

haih.. kesian kat the best student.. tapi mesti muka dye tetap cumel kan masa naik hangin tadi.. eheheh.. rugi aku tak gie kantin tadi..=p

kalo takat nak gado-gado, tumbuk-tumbuk mmg la budak-budak mentaliti rendah tu menang.. tapi sekarang nie, org pandang akal oke.. cuba kalo the best student vs budak-budak mentaliti rendah tuh dalam kuiz ke ehh xyah kuiz la, cukuplah dengan test bina ayat BM.. mmg konpom kalah! eheh! jgn mara ha.. =p

gerrr aku mmg geram sangat ngan budak-budak macam nie.. macam ntahapehapentah.. datang skola utk cari pasal ngan orang.. eyh, baek ko balajar lah, SPM dah dekat oke.. ikhlas nie bg nasihat.. hee~

k lah, cukup cerita pasal dyeorg.. ha, Anor puas hati aku dah post entry nie? hee~

tadi kteorg dapat balek skola awal sebab ade mesyuarat PIBG and, form 3,form 5 and form 6 xperlu menyebokkan diri utk bergotong-royong.. ohh yeah! hee~ so, aku ngan Geng Ketupat.Com tuh gerak terus gie Restaurant Al-Qaseem..

untuk ape lagi, mencekik ler.. eheh! sebelah meja kteorg ade satu family nie.. seorang ayah, ibu dan anak yg umur ya lebih kurang 1-2 tahun.. uhh budak kecit tu sungguh-sungguh la cumel!!! ehehe.. xperlu kteorg agah-agah, bile kteorg pandang je, budak kecit tuh terus senyum.. OMG, cair hati keibuan aku.. ececeh.. haha!=p

masa nie, aku terfikir kenapa la manusia sanggup buang bayi, dera budak-budak kecit.. err xde hati perut kan? kalo aku, aku tak kan sanggup oke.. budak-budak tuh ada nyawa, ada hati, ada perasaan.. kejam sungguh manusia sekarang.. lebih kejam berbanding zaman jahilliah dulu.. *sigh

upss lupa plak, ribuan terima kasih kepada pengetua sekolah aku sebab bermurah hati bagi kteorg cuti esok.. hee~ suka2!=) cuti peristiwa sempena mesyuarat PIBG tadi.. eheh! macam tak caye pun ade nie.. so, esok aktiviti aku, membuta larh! peace!=)

p/s : uhh balek tadi badan aku bau air tembikai jewp.. adesss! =_="

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011