▸ me, dapat award lah!=) ... ♬
Saturday, March 20, 2010
♥ posted at: @6:24 PM



eheh! dapat award larh.. suke! suke! dari dua orang lak tuh.. hehe.. trimas banyak-banyak kat ANIS JUNSU dan KORU sebab sudi bagi aku award nie.. huhu.. sayang korang lebih!=)

Here Are The Rules To Accept The Award

1- Thank and link the person who gave you the award

[DONE!]

2- Pass thie award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic

1-AKI
2-UNCLE SYAF
3-EYKAMEOW
4-STUPIDOSILLY
5-BSPOTGURL
6-AYUDEATHWISH
7-ADIBAH MAHIRAH

pfttt!=_=" dan lain-lain oke.. aku malas laa.. sape-sape terasa nak amek awrd nie pon bole.. tarak hal bebeh.. sume blog mmg cun-cun!=)

3- Contact said blogs and inform they have won an award

[DONE!]

4- State 7 things about youself

1- aku bakal berperang ngan paper-paper exam SPM ujung tahun nie..

2- aku chenta mati ngan langit malam.. kenapa? urmm, ade lah meaningnye.. hee~

3- aku seorang yang giler, poyo, ntahapehape, mengong, sengal-sengal ubi lagi tuh.. hee~

4- suka gilak karaoke! huahuahua.. jum2, sape-sape nak karok ngan gua.. layan~

5- aku pernah try nak suicide.. xcaya? percayalah..

6- i heart add math, chemist n physic.. but i hate biology.. duh~

7- aku bangga menjadi member kpd Dilla, Anis, Diba, Baby, Aina, Myn, Anor, Ain, Chik dan menjadi salah seorang 5 Beta..

p/s : aku xtau nape blog aku layak dapat award nie..=_="

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011