▸ nape eikk aku xbole pikir tajuk untuk entry nie.? ade model sesat lak tuh. =_=" ... ♬
Monday, March 15, 2010
♥ posted at: @5:58 PM



ohh oke, aku bangun2 je pagi tadi, aku mengeluarkan satu pertanyaan yang agak menyakitkan hati.. "nape eikk, kene gie sekolah?".. pastu mama plak menambahkan lagi kesakitan hati.. "padan muka kau".. adessss.. nasib baek tu mak aku.. kalo x, dah lame aku celet-celet air liur basi aku kat muka dye..

hari nie aku penat.. tepu dowh pale hotak.. kelas 2jam, 2 jam.. macam siak.. perot plak asek maen lagu keroncong jerk.. lagi siak, sekolah bagi nasi lemak 50 cen ja.. kedekut taik idung masin tol.. tapi ape bole wat, barang free,tarak jual punya!=_="


aku rase macam nak hempuk pale aku kat dinding sebab aku pakai baju kurung ari nie.. nape eikkk??


p/s : nyaris-nyaris kene duduk sebelah 'member baek' tadi.. adesss...


ahakz!
budak ini sangat gedik oke..
tadi gie kelas penuh ngan 'bau kedai' jewp..
mentang-mentang lah baru pas shopping
kat padini..

werkkk!
pada gua, lu tetap shukri yang berhingus mase
form 1 dulu..

wakakakkaka!=p

psttt! dye berangan nak jadi model..
korang rase layak x??

=)

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011