▸ perang popcorn!!=) ... ♬
Thursday, March 18, 2010
♥ posted at: @9:06 PM


note : sila abaikan entry semalam.. aku sasau mase tuh.. mak aku sendiri cakap aku sasau.. =_="

OMG! it's 18 march today? it's mean, today is Dilla'a birthday! Happy Birthday sygs! muahxx! love ya! semoga ko semakin gemuk dan gemuk.. sedap aku nak peluk nanti.. haha!=)

Adilla binti Adnan..
17 tahun dah ko kan.. dah tue!=p
member aku yg fes kat SMKIS tuh..
seorang yg gilak, sengal, mengong, gemokk n gedik..
haha! package aku kutuk ko.. hee~
budak nie suke sangat nanes au.. asek leleh jewp bile jumpe aku..
aku syg dye, aku rindu dye..

lamekan kite xlepak same-same.. hari nie pown xdapat nak sambut befday ko.. T___T ko la punye mangkok, time-time nie la nak gie KL.. atoi~ tak xpe la, ko sambut befday same-same ngan aku je la k.. chill! =p siyes, aku rindu kat ko sygs..



ohh oke, even xdapat nak sambut befday Dilla hari nie, aku ngan budak-budak sengal tuh lepak gak kat town.. n, akhirnya kiteorg dapat tengok Alice In Wonderland! huhu.. besh! besh! =)

- Alice pucat sangat dowh..

- Johnny Depp, i love u lah! heheh..

- aku suke sesangat ngan dress Alice yang warne merah tuh.. chantek!=p

- budak-budak sengal uhh suke-suke jewp same kan aku ngan salah seorang Tweedledee/Tweedledum, si kembar yang gemukkkk n sengal uhh.. budus tol!=_="

- aku nak jadi Chess, si kucing tuh.. dye comel, dye besar, dye gebu-gebu.. haha!=p

- kalo aku jadi Chess, Nabil jadi Mad Hatter, Diba nak jadi Alice *oke, dye memang perasan.. hehe.. Aina plak jadi Red Queen sudaa.. eheh!

- mase tengok citer nie, kiteorg bole maen baling-baling popcorn.. well, panggung tu kan bapak kami yang punye.. heheh.. Nabil yg start oke.. werk!=p

habis je movie tuh, kteorg macam biase lar, mesti la gie karok dowh.. err err hari nie aku kalah ar.. sore xde.. pancit awal lorh.. hee~ Diba plak yg dapat lepas part tinggi-tinggi tuh.. chaiyok arh!=p

dah habis huhahuha, ape lagi, berambus ar balek Jasin..

p/s : taubat aku xnak lagi naek moto ngan Nabil.. selama nie aku merempit ngan abg aku pown xde rase takut au.. tapi ngan dye, uishhh xnak dah.. =_="

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011