▸ u such a LOSER, honey! ... ♬
Thursday, March 4, 2010
♥ posted at: @5:28 PM


note : entry kali nie panjang kowt.. and penuh dengan kata-kata yg khas untuk minah yg mcm gud-gud tuh.. haih.. susah bile ade 'member baek' kat sekolah nie.. =_="


upsss! ade minah nie terasa la ngan kata-kata aku kat blog nie.. daa~ aku xde mention nama sape2 pown kan.. sape yg makan cili, dye la yg terasa pedas nya.. hihi.. kalo dah ko dtg serang aku tadi, so mmg ko la yg terasa kan.. amacam pedas x..? pedas x..? kalo lorm cukup pedas, meh aku tambahkan lagi.. haha!

bile aku ingatkan balek kata-kata ko ngan kawan-kawan sejati ko tadi, aku rase mcm nak tergelak lak.. ko nak kate aku kecut sbb berani kutuk ko kat blog ja.. abih, ko tu berani sangat ke..? berani depan kawan-kawan je kowt.. haha! aku sorang2 je tadi.. tapi ko? sampai yg xberkenaan pown ko jemput same kan.. huhu.. kecut la kowt.. =p

helo, kalo aku nak kutuk ko depan2, dah lame aku buat oke.. aku cuma malas je.. sbb, aku pk, ko pernah jadi kawan aku.. *sekurang2 nya aku ingat jugak la dye PERNAH jadi kawan aku.. lagi satu, kalo betul la aku nak malu kan ko, baek aku terus tulis nama penuh ko.. *tapi kalo tulis pown, ade org kenal ke.. daa~ ko bukan nya famous pown..

kalo ko nak sangat conduct kawad bomba tuh.. amek la syg oii.. conduct larh.. aku, aina n diba TAK HERAN pown oke.. kteorg kan xpergi kursus ari tuh.. si Aina tu dah 4 tahun dalam kadet bomba nie.. tapi dye masih xtau pape lagi kan.. maklum larh, dye xpergi kursus mcm ko ngan member ko tuh.. so, bile kapten suruh conduct nanti, jgn la pulak buat2 ngade2 konon2 sakit la, pening pale la, demam la.. eeuuuhhhh! gedik sungguh oke.. haha!

cara ko cakap tadi mcm ko baek sangat kn.. ape, budak yg dah pergi clubbing, xbalek rumah, ikot jantan sane sini ade maruah lagi ke..? ko cermin la diri sendiri dulu sebelom ko nak mengata aku.. aku tau, aku bukan baek sangat pown.. aku ade gak kuar malam.. tp, xde la sampai aku gie clubbing or aku tido ngan jantan! yg ko mandai2 nak cakap aku buat mende2 mcmtuh apehal..??

arghh, lantak ko larh nak jadi pompuan mcm mane pown.. ape aku kesah.. aha! lagi satu, kalo ko ngan member2 ko nak wujud kan satu blog semata-mata untuk kutuk aku, xpe buat larh.. nanti jgn lupa bagi link nye okey honey.. haha! teringin gak aku nak gelak2 sambil bace ayat2 korang tuh..

oke larh, aku nak cau lin cau dulu.. daa~ nanti senang2 singgah la lagi ye kat blog aku.. aha! jgn lupa komen taw.. bubuy!=)

p/s : err err tp mcm pelik la.. mane la minah2 nie dapat tau pasal blog aku.. reporter mane la yg mulut mcm mulut murai nie.. atoi~ tp kn mcm nak terasa blog aku popular la pulak.. hahaha! budus nye zaty..=p

p/s : sorry-lah.. hari nie aku panas hati!

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011