▸ lu xlayak! ... ♬
Friday, March 5, 2010
♥ posted at: @1:19 PM



aku rase GERAM! aku rase BENGANG! bukan pada anjing2 yg menyalak tadi.. tp pada org laen.. hmm.. mcm mane aku nak luahkan nie.. kang kalo aku ckp depan2, dye kecik ati.. aku dah rase nak muntah dengar cakap-cakap kosong dye!

kpd budak2 yg menyalak kat kantin tadi tuh, hentikanlah.. kot ye pown ko benci aku, tlg la jgn menyalak depan rezeki.. ko xmalu ke dengan budak2 bawahan?

lepas nie, insya Allah aku akan diam.. sbb aku pk, ko ngan aku jauh beza oke.. ko takat2 budak MPV nak gado ngan aku ngan budak2 BETA, xpayah lah.. korang LOW STANDARD oke!

aku xsuke berlagak tapi ngan org2 mcm ko ngan member2 ko, aku patut!

haih.. nape la time2 aku nak exam nie ko nak cari gado.. =_="

p/s : nak study fizik, nak study chemist, nak study bio.. atoi~ bole buat ke x nie.. T____T

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011