▸ "Woit,skunk tengah blajor Add Math daa," kata Aina.. ... ♬
Monday, March 22, 2010
♥ posted at: @10:37 PM


hari nie rase penat sangat-sangat.. muke pown blur jewp dalam kelas tadi.. kat kelas tambahan Add Math pown, aku tak dengar ape cikgu tuh cakap..  aku dah sebok maen-maen ngan Besta MD-800.. dak Myn punye uhh.. adess.. jeles tol ar.. nak jugak.. T____T best dowh.. habes aku godek-godek mende alah tuh tadi.. biase la, aku kan jakun.. eheh! =_="

*cun dowh!


ape lagi, lepas nie tugas aku adalah untuk memokaikan poket bapak aku.. hee~ nak jugak mende alah tuh.. tapi bole dapat ke? adesss..


Shuk dah gunting rambut! ahakz! rase nak gelak guling-guling je pagi tadi.. nasib baik xde camera.. kalo tak, dah lame aku tepek kan gambor dye kat sini.. hee~ lepas nie dah xde 'Hot Stuff SMKIS' lagi la kan, Shuk..

dah lah, aku chow dulu bebeh.. daa~

p/s : gua dah xdapat nak lepaking kat blog org lain sangat.. weekend pon bz.. damn!

p/s/s : blog ayu yang baru.. DEATHWISH

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011