▸ aku, si pemerhati jauh.. ... ♬
Wednesday, March 24, 2010
♥ posted at: @12:01 AM



school time.. mesti best kan kalo jadi student popular.. ramai orang minat.. tiap-tiap hari dapat surat cinta.. kalo in trouble pown, konpom ade orang akan cepat-cepat tolong.. cerita pasal ko lah yang paling hangat kat sekolah tuh.. sane-sini orang dok bizz-buzz pasal ko.. eheh! mmg syok arh.. ko pown bole la jalan dengan yakin dan megah nye.. atoi~ 

tapi dye baik.. dye xbermegah dengan semua tuh.. dye sangat-sangat lah low profile.. jumpa dengan sesiapa pun, bukan 'hye' yang dye ucap.. tapi, 'assalamualaikum'.. siap ngan senyuman manis lagi.. haih.. hati perempuan mana yang xterpikat..

dan aku? aku cuma ingin jadi pemerhati dari jauh.. cukuplah sekali aku pernah memiliki dye.. dan cukuplah sekali aku menyakiti dye.. =_=" dye terlalu baik untuk aku.. bahkan ade seseorang yang dah minat kat dye sejak dulu lagi.. aku harap dye akan membuka hatinya untuk perempuan itu.. 

aku cuma berharap dye xkan melupakan aku sebagai salah seorang kawannya.. dan aku akan terus memerhatikannya di kantin dari jauh.. hee~ dah macam stalker plak..=p

dah2, aku nak tido.. gudnite..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011