▸ GengKetupat[dot]com ... ♬
Wednesday, April 28, 2010
♥ posted at: @6:46 PM


*tulisan dak Myn, buruk!!! hahah..=p

ohh ohh dengan rasminya blog untuk aku, Aina, Myn, Anor, Ain, Chiek, Shuk, Diba dah pun diwujudkan.. hohoho.. *macam santa x? hee~ nama blog tuh GengKetupat[dot]com.. durhh.. kami bukan mengumpat tapi, kami cuma buat 'ketupat' je kat blog tuh..

idea nie terhasil dari otak aku yang as you know, aku kan giler blogging.. hee~ nama blog tu pulak datang dari otak Myn yang sememang nye dye suke mengumpat buat 'ketupat'.. heheh..

misi dan visi kteorg wujudkan blog tuh, simple je.. supaya kteorg tak lost contact or miss ape-ape citer tentang member-member kteorg.. bak kata Myn, "nanti ko letak la video time ko bersalin kat blog tuh oke? heheh"..


tapi.. sebenarnya blog tuh masih dalam proses.. sebab aku masih tak puas hari dengan layout blog tuh.. macam ada yang tak kene.. =_+"


k lah, aku nak chow cincau.. damn! sejak akhir-akhir nie aku punye otak macam blank je bile nak post entri.. =_="

p/s : exam aku dipercepatkan; 10 mei 2010.. damn! memang mampuihhh.. =_="

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011