▸ masa aku makin suntuk! =_=" ... ♬
Friday, April 30, 2010
♥ posted at: @12:03 AM



ohh ohh April dah nak tingglkan aku.. Mei mula kelihatan dalam samar-samar.. *sigh cepat kan masa berlalu sekarang..

ko tau, aku dari form 1 suka datang sekolah pagi-pagi buta.. dalam pukul 6.30 dah sampai sekolah.. sebab ape? sebab waktu pagi-pagi sekolah aku sunyi dari bunyi bingit, nyaman dengan udara permulaan hari yang baru.. dan langkah aku masih ditemani oleh bulan..

tapi sekarang..

pukul 6.45 pun dah cerah macam dah pukul 7.. ohh aku tak suke.. bulan dah tak nampak, budak-budak dah ramai, jalan himpit-himpit.. aku tak suke.. suara-suara bingit yang sebok mengumpat pun mula kedengaran.. lalu kat sebelah aku, cakap ngan kawan dye, macam lah kawan dye tuh jauh sebatu dari dye.. bingit! aku tak suke..

ohh ye, aku dah 3 hari tak terserempak dengan 'dia'.. ermm.. mungkin dye sedang mengelak dari aku? ye, mungkin.. tapi xpe, aku masih bebas senyum dengan kawan-kawan aku.. aku x monyok-monyok pun kan? tapi sedikit terasa itu ade..

k lah, aku rasa cukup lah aku mengarot.. Mei, aku suka kau datang.. tapi, aku juga takut sebab aku tau waktu aku makin suntuk! =_="

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011