▸ hidup tanpa pelangi hanya ada buku? ye, buku. ... ♬
Sunday, April 25, 2010
♥ posted at: @11:22 PM



hidup suram.. xde pelangi.. xde cahaya matahari.. duduk dalam bilik, ditimbun dengan homework dan buku rujukan yang tebal macam kamus dewan.. uwerkk! nak muntah dehhh ngan segala macam teori.. oke, aku dah start study sekarang sebab exam mid year 18 May nie..


ohh yeah! plan aku yang aku sebok-sebok countdown kat tepi tuh mungkin TAK JADI.. damn! T____T sedih kot.. tapi dah ar, malas nak pikir lagi.. jadi tak jadi, tarikh tuh tetap datang setahun sekali.. tak jadi tahun nie, tahun depan bole buat.. haha.. *ayat menyedapkan hati yang tengah frust menonggeng!=_="


aku dah xde mood sebab pikir plan aku yang mungkin tak jadi tuh.. diam, aku nak tido.. gudnite!

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011