▸ "dilarang memakai kasut yg bunyiknye KELETAK-KELETUK!" ... ♬
Saturday, April 24, 2010
♥ posted at: @12:57 PM



fiuhhhh! baru satu malam aku xon9 dah huru-hara kat facebook budak-budak sengal tuh.. huhu.. masing-masing sume dah addicted ngan FB rite? aku yang dulu xpandang FB sebelah mata pun bole sangkut gak nie pe citer? =_="  tapi kat FB memang best kot sebab ramai budak same skola on9 same-same and kiteorg bole maen kutuk-kutuk kat situ.. hahah.. ehh kiteorg kutuk gurau-gurau je oke..=p  tapi kadang-kadang terasa macam budak-budak kecit plak dehh.. xpadan dengan umor.. hahak!


err err aku rasa nak mintak pihak pengurusan perpustakaan Jasin tuh buat undang-undang baru ler.. peraturan dalam library XBOLE PAKAI KASUT TINGGI yang bunyiknye KELETAK-KELETUK.. haa.. amacam best kan peraturan tuh? xde la nanty mase aku nak buat latihan Add Math yang membunuh tuh, aku terasa panas je telinga nie dengar orang berjalan keletak-keletuk.. hishh..


kalau yang pakai tuh puan-puan ke, makcik-makcik ke, xpe la jugak aku bole terima lagi kowt.. tapi nie masalah nye, yang pakai tuh adalah gadis-gadis sunti yang tidur pun bawah ketiak mak masing-masing kot.. adehhhh.. MENGGANGGU paham x? dah lah kasut tuh memang akan bunyik keletak-keletuk ditambah bising lagi dengan cara dyeorg jalan.. ade yang jalan menghentak la menyeret la.. $%%^&!!! gerrr geram-geram!


rase nak baling je buku Add Math depan mata aku tuh kat kepala hotak berjambul dye tuh.. erk! sorry dehh dye xde jambul.. auta tuh.. huhuhu..


k lah, aku nak chow cincau.. babai!


p/s : sila lihat countdown aku.. lagi 6 hari dehhhh!=p

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011