▸ Ikhlaslah dalam bersahabat! ... ♬
Friday, May 21, 2010
♥ posted at: @3:58 PM




kau berkawan untuk apa? ade orang berkawan untuk jadi peneman time gelak, time nangis.. ade pulak yang berkawan atas urusan kerja or whatever laa.. ade jugak yang berkawan untuk masyukkkk duet.. apekah?

bagi aku, aku berkawan sebab aku perlukan seseorang temankan aku time gelak, time nangis.. dan aku pun akan sentiasa ada untuk dia time gelak, time nangis.. sekali aku dah terima seseorang tuh sebagai kawan, bermakna aku dah sayang dia sebagai sahabat aku..

sekarang nie.. aku tengah pelik.. aku tengah terkilan dengan seseorang yang pernah aku anggap sebagai kawan, sebagai sahabat, sebagai saudara.. bende nie dah lama aku simpan kut.. baru sekarang aku nak citer kat sini..

dia.. aku kenal sejak form 1.. kami rapat.. kami gelak bersama.. kami menangis bersama.. aku, dia dan member-member yang lain pernah berjanji akan jadi BESTFRIEND FOREVER!

time dia susah, xde duet, salah sorang daripada kteorg bagi duet kat dia.. bukan takat sen-sen, ringgit-ringgit malah sampai ratus-ratus.. time dia lari rumah, xde tempat nak tinggal, salah sorang dari kteorg bagi dia tinggal kat rumahnya.. time handfon dia rosak, salah sorang dari kteorg bagi dia hfon.. segalanya kteorg bagi terus, tak payah ganti pun.. sebab apa? sebab kteorg sayang dia, anggap dia sahabat.. kteorg ikhlas kawan ngan dia..

tapi sayang..

dia yang kteorg nampak baik macam malaikat depan mata, rupanye, berhati busuk! duri dalam daging! mulut macam longkang! segala macam lah kat dia..
*inilah manusia kan, bile dah benci, macam-macam dikatanya =_=" siyes, aku terkilan sebab aku pernah berkawan ngan dia.. aku tak sangka manusia macam dia, akan muncul dalam hidup aku.. dia buruk kan aku ngan member-member lain.. maruah aku jatuh! aku tak kan lupa setiap fitnah yang dia pernah tabur kat aku.. lagi satu yang aku terkilan, dalam diam, rupenya dia berkawan ngan kteorg semata-mata sebab senang nak masyukkk duet.. apekah? =_="

maafkan? huh! sorry-lah, tak semudah tu kut.. kalau dia or member-member dia ke
baca blog aku, tolong la.. nasihatkan dia supaya ubah perangai dia.. akhir kata aku untuk dia, siyes aku BENCI kau!

korang-korang, jangan lah buat member korang mcm tuh oke.. ikhlas lah dalam berkawan.. kalau betul-betul tak suka ngan dia, cakap terus-terang yang korang xbole jadi kawan.. jangan hipokrit, jangan tikam dari belakang, jangan gelak-gelak kan dia sampai dia terasa..

k lah, aku nak chow cincau.. ini cuma salah satu pengalaman hidup aku je.. hee~ bubui korang-korang.. chill yaw!=p

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011