▸ ini cerita ahad lepas!=) ... ♬
Wednesday, May 19, 2010
♥ posted at: @5:49 PM


ohh yea, dah lame xupdate blog nie kan.. dah bersawang pun haa.. well, excuses aku still de same, buzy + malas + lappy buat hal lagi.. hatoi~

ini story ahad yang lepas.. aku patut nya gie tucen add math rite.. but guess what, aku gie tucen shopping lak.. ahakz! si gemok a.k.a Anor la ajak aku keluar jalan-jalan ngan dye.. perghh! setan tol ar.. aku baru semangat nak gie tucen dye potong stim plak..
*ceh! semangat la sangat.. hee~
 

korang layan je la gambor-gambor nie dulu..


peace!=)
nie lah muka aku yang kuat memonteng kelas add math..
hahahah..
yang sebelaha ku uhh, tu la si gemok 
a.k.a Anor..


ha, tengok uhh gemok yang makan banyak..
dah lah makan pasta, pastu bole lak 
makan pizza lagik..
ishh.. ish.. ishh.. heheheheh..
*mmg mati aku kat skola nty.. =p


ha, ini budak kecit nama shiera..
dye amat giler camera..
huhu..
dye pown tembam mcm Anor kan? kan?
*larikkkkkkkkkkk!


ohh ohh aku amat segan bergambar..
*bole caye ker? hee~


yummy! yummy!
nie la lunch kami hari tuh..
hee~ lepas gak hajat aku nak makan mende alah nie..
=)

ha, kechinggg! 
nie la dua pari-pari gemok..
hahah..

kesimpulannya, tiap kali aku keluar ngan si gemok uhh memang duet aku habis.. huhuhu.. T____T apepown memang enjoy arh ngan dyeorg.. lagi-lagi time karaoke.. 2 jam memerap dalam bilik karaoke uhh.. huhu.. segala macam aksi kteorg buat.. kecuali aksi yang ehem-ehem ler.. hee~

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011