▸ jangan GEDIK-GEDIK ngan aku! shuhh! shuhhh! =_=" ... ♬
Saturday, May 29, 2010
♥ posted at: @9:50 PM



hari nie dalam facebook, aku TERchat dengan mereka-mereka yang sangap nak awek.. mereka-mereka nie golongan profesional ye dalam bab mengUSYA awek.. so, kalo korang-korang masih budak baru belajar lagi, sila-sila lah berguru dengan mereka-mereka tuh..

camnie ye cara yang mereka-mereka tu guna, MUJARAB!

1- say hye!
*buat smile bagi nampak mesra~

2- puji-puji awek tuh, sampai awek tuh malu-malu kucing.. contoh ayat, "awak nie comel la.. saya tertarik dengan mata awak tu."

3- tanye umor, tempat tinggal, dan laen-laen soalan yang dah basi..

4- tanye dah ade buayafriend boyfriend ke belum..

5- kalau awek tuh cakap single, ha, puji-puji lagi awek tuh..

6- dengan muka xmalu, mintak lah no telefon awek tuh..

camnie pulak cara aku jawab pasal o telefon tuh, MUJARAB jugak!

"err no telefon public ade la.. NAK?"

baik kan saya?
*blink! blink!

durhh~ BOSAN GILER!! =_=" 


rase sunyi jugak Topek si budak boroi tuh dah xde.. huhu.. walaupun dye selalu ceramah aku, suruh aku gie belajor, it's better la dari layan chat ngan mereka-mereka yang tengah sangap tuh.. sorry le ENCIK GEMOK, aku selalu lawan cakap ko.. tapi padan muka ko.. dulu time sekolah rendah ko selalu BULI aku kan? huhu..

k lah, aku nak chow.. kene ngadap buku Bio.. haih.. jiwa aku betol-betol bukan pada Biology nie.. =_="

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011