▸ N-O-W!=p ... ♬
Thursday, June 3, 2010
♥ posted at: @6:39 PM



how's my life now?

LEGA!
sebab exam mid-year dah pun habis semalam.. and, result untuk paper Physic, aku PASS! fiuhhhh! lega dowh.. kalau la xpass, mau kene bunuh ngan Cikgu Abu Kasim.. heheh.. tapi, untuk paper2 yang laen, hurmm.. takot gak nie.. T___T huhu..

tapi sebenarnye, esok ade lagi satu paper taw.. paper SIVIK.. durhh~ pe jadah aku nak amek.. memang dah terang lagi bersuluh, aku nie XBERSIVIK! kehkehkeh..=p

XCITED!
aku xcited kut sebab dapat CUTI 2 minggu nie.. ade kelas tapi, untuk 2 hari je.. hee~ macam-macam aku nak buat dalam cuti nie.. firstly, aku nak habiskan 2 novel yang aku tertangguh bace tuh..

second, aku nak jumpe Dilla n TALK,TALK,TALK for a whole day! hehe.. pastu, macam-macam lagi la nak buat.. cuti aku bermula ESOK ye.. lebih awal dari budak-budak laen.. ahakz! =)

BOSAN!
ohh oke, aku dah mula rasa B.O.S.A.N ngan facebook.. bagus kan? huhu..

RINDU!
siyesly, aku rindu yang teramat sangat ngan zaman dulu-dulu.. time tu, aku tau ENJOY je.. buat ape pun xpk pape.. sebab mase tu, perkataan TERASA xde dalam kamus hidup aku.. n mase tu, perkataan SPM pun belum ade lagi dalam kamus hidup aku.. ye, aku tau, realitinye hidup sentiasa memerlukan PERUBAHAN..
*sigh

HEPY!
hari nie, kami yang xamek paper MORAL tu, selamber badak jewp lepaking kat library sekolah.. padahal cikgu ade dalam kelas kiteorg.. tp kteorg plak sedap-sedap ikan bilis je tengok TV n on9 secara PERCUMA kat library.. hee~ 'BAIK' kan kami? =p

urmm.. best sesangat kat library tadi sebab, 'dia' pun ade.. siap duduk betul-betul depan aku lak tuh.. huhu.. setiap ekspresi muka 'dia', aku dapat perhatikan tadi..
*well, aku kan STALKER.. hee~ muka 'dia' senyum, 'dia' gelak, 'dia' fokus bace buku, 'dia' tertidor.. memang buatkan aku rase nak arhh~ arhh~ je tadi.. hahahahha! budus punye Zaty..=p apepun, hari nie memang hari yang paling lama lah aku dapat tengok muka 'dia'.. PUAS! haha..
 

p/s : malam tadi, bintang cantik! nampak jelas sesangat.. mase tu aku dalam kereta.. aku cuma pandang ke luar dan senyum pada bintang-bintang tu tanpa henti.. =) itulah perjalanan balek ke rumah yang aku rasa paling lama.. padahal ia sepatutnya rasa hanya 5 minit..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011