▸ ohh oke, i'm in LOVE! ... ♬
Saturday, June 19, 2010
♥ posted at: @6:04 PM



ohh ohh suda lame rasanya aku pencen dari jadi blogger nie.. kadang-kadang tu rindu la jugak nak maen terjah-terjah, maen lepaking-lepaking kat blog orang.. dan yang paling rindu dah tentu la mengarot tak tentu pasal kat blog aku tuh.. tapi, ape bole wat, mood aku dah hilang.. jiwa aku masih lagi belum ditemui.. sebenarnya, aku sendiri pun xpasti ape reason aku pencen blogger nie.. yang aku tau, hati aku kata TAK NAK.. so, aku benti laa.. haih..

life aku skunk? urmm.. so far so good.. cume macam culture shock kowt, tetibe jewp lusa nie dah abeh cuti dah kene menapak akt bukit SMKIS tuh.. hatoi~ camne nie? dua minggu beb dok relax jewp.. dua minggu xngadap buku.. camne aku nak gie skola nie? saye TAK NAK!!! ish.. cam dak-dak form 1 plak dehh.. hee~

aku skunk kan, tak taw nape.. tapi aku rasa macam.. macam.. in love balek larh.. ngan randy lak tuh.. bukan lah slame nie aku tak de rasa sayang kat dye.. tapi kali nie macam hati aku betul-betul dah terbuka untuk dye.. aku dah jadi betul-betul sayang dye.. rasa cinta pun ade.. macam masa ngan Zahin dulu, tiap saat aku teringat kat dye.. ohh ohh aku rasa bahagia ngan Randy skunk.. sangat-sangat!^^ walaupun kadang-kadang bile kteorg gado terok, tapi xpe.. insya Allah, dye tak kan tinggalkan aku..

dah lah, tu je.. bubye~ aku tenga pening nie ngan homework xsiap lagi.. hatoi~

☾☯________________Z a t y R a n d y________________☯☽

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011