▸ realiti & mimpi ... ♬
Monday, August 23, 2010
♥ posted at: @10:55 PM



realiti macam mimpi dan mimpi macam realiti.. paham? kadang-kadang kita rasa ape yang kita mimpi tu realiti.. dan kadang-kadang pulak kita rasa ape yang dialami dalam realiti umpama mimpi..

dalam life aku, macam mimpi jewp aku jumpa si dia yg buad aku bahagia skunk nie.. macam mimpi jewp aku bakal hadap inchik paper SPM ujung taon nie.. macam mimpi jewp aku masih hidup sampai saat nie.. aku rasa macam mimpi tapi hakikatnya tu sumer realiti, kenyataan..

vice verca nye plak, aku rase macam kenyataan jewp semua mende-mende yang aku penah mimpikan sebelum nie.. padahal semua tu hanya mimpi..

honestly, aku lebih suka hidup dalam MIMPI.. dalam mimpi aku,, aku ada family yang bahagia.. aku ada zaman persekolahan yang BEST giler kot.. aku ada si dia juga.. aku bebas! aku dapat semua yang aku impikan selama nie.. aku bahagia di sana..

tapi sayang, dunia mimpi aku selalu terhenti tepat pukul 6.oo pagi.. dengan suara mak aku yang suruh bangun pegi sekolah tuh, aku terus terlupa kenikmatan aku dalam dunia mimpi aku tuh.. then, kadang-kadang aku akan terasa seperti mimpi aku tuh jadi kenyataan..

aku pasti semua orang penah terasa macam nie ' ehh situasi nie macam pernah aku alami! ' haa.. itu mimpi kita sebelum nie.. >,<

mood : bermimpi~

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011