▸ story hari nie. LOL! ... ♬
Tuesday, August 24, 2010
♥ posted at: @6:55 PM



Cikgu B : Sape yang belom hantar kertas Kedah 2008 lagi??

aku : Saya!! *terkedek-kedek hantar kertas pastu duduk balik*

*dalam 5 minit lepas tuh*

Cikgu B : Zaty Gm0wk!! =p

aku : Hah? *muka blur*

Cikgu B : Kau letak nama Zaty Gm0wk, cikgu baca je lah.

aku : Ehhh! Mane ada cikgu. Myn yang tulis!  *muka macam nak nanes bab malu giler kot!*

*satu kelas gelakkan aku*

hampeh tol hari nie! asek terkene jep ngan Cikgu B uhh.. =_=" tapi macam lawak lah pulak.. bertambah lagi kenangan manis yang masam siket dalam diari hidup aku kat SIS nie.. hahak! >,<"

aku sayang zaman sekolah aku.. tak lama lagi aku kene pergi ke alam baru.. dah sedia ke zaty? *silent

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011