▸ aku anggap trial aku suda habis. bole.? ... ♬
Wednesday, September 29, 2010
♥ posted at: @6:56 PM



lalala~ akhirnye paper physic suda lepas. tadi macam bole lah jawab paper physic uhh. tapi takot jugak kalau ape yang aku mengarot panjang berjela atas kertas tu tak de markah. sebab kire membunuh jugak soalan-soalan tadi. takot jawapan aku tak mampu nak balas balek jep. =_="

esok last, paper Add Math. soo~ should i study this night or not.? sebab aku dah bole agak kot result ape yang aku akan dapat untuk Add Math nie. ngee~ tengok lah mood nanty ye. sorry cikgu~

err err rasa macam lupa jep nak mention yang my school, SMKIS sekarang strict dowh. tiap-tiap hari ada perhimpunan. 7.30 dah kene sampai kat padang. tujuannya, nak tangkap budak-budak yang selalu ponteng sekolah & selalu datang lambat. so, sape-sape yang tak datang pada hari tu, kene panggil masok bilik disiplin pada esoknye. aku tergolong dalam golongan suke ponteng sekolah kep.? lalala~

daa~ angah, gudluck untuk esok. ngee~

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011