▸ charge negative terlebih-lebih pulak! ... ♬
Saturday, September 11, 2010
♥ posted at: @10:44 PM



life aku porak peranda skunk. banyak giler unsur negatif. macam shittt! ohh aku memang suke giler cakap taik skunk nie. maaf!

ada dua manusia yang patot aku sayang giler-giler tapi aku BENCI giler kot kat dia orang. ada sorang manusia yang patot aku rapat ngan dye, bole jadi role model life untuk aku tapi aku rasa macam JAUH giler ngan dye. ada sorang budak yang patot aku ikhlas kawan ngan dye tapi aku HIPOKRIT ngan dye, aku simpan perasaaan TAK SUKA kat dye. ada dua blogger yang aku admire tapi aku jadi MUSUH pulak ngan dia orang.

amacam? BENCI, JAUH, HIPOKRIT, TAK SUKA, MUSUH. tu sume unsur-unsur negatif yang macam sial dok lepak dalam hati aku. lame-lame hati aku jadi busuk and mungkin aku bole dapat 'PHD' kot. bangang! aku pown tak nak la weyh. tapi it's dunia, life punye keje arh. mereka-mereka yang buad aku jadi tak suci macam nih.

Zzzz. pandai kau kan Zaty? nak salah kan dunia, life pulak. cermin diri kau la weyh!

thankz to Allah. ada sorang lelaki yang patot aku main-main je ngan dye tapi akhirnya aku SAYANG, CINTA, and NEED giler dye. Randy, you know i love you deeply rite?

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011