▸ raya weyh! ... ♬
Saturday, September 11, 2010
♥ posted at: @9:57 PM



raye tahun nie?

urm. baju wane ungu umah aku pown wane ungu. so officially tema taon nie wne ungu. hee~ uma aku sesak ngan sedare-sedare sume. ye'a nenek aku kan da tak dok kat kampung uhh lagi. so sume aim uma aku larh. best kot sebab dapat lepak ngan kazen-kazen sume.

tapi....

urm. ntah nape raye tahun nie aku rase sunyi giler walaupun ramai sedara datang lepak. aku rase macam ada yang hilang. hmm. aku sedih kot sebab ayah aku tak de contact aku langsung. sejak awal bulan puasa lagi. tak tau la nape tibe-tibe dye wat camtu. bile call dye tak nak angkat. hm. aku rindu dye kot raya nie. macam bangang kan rindu kat org yang tak ingat langsung kat aku? shitt!

one more thing. aku dah rasa macam tak wujud dalam rumah nie bile abg aku ade. macam shittt giler kot. mak aku tak adil. mak aku lebih kan dye. hell yeah! dye kan pandai. dye kan baek. dye kan dah keje. so, dye bole buat ape saje dye suke? so, mak aku bole lebih-lebihkan dye ar? bangang giler kot!

so, raye tahun nie?

no comment.

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin.

iklan : gambar raya TIADA. harap maaf.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011