▸ I'm a thin-skinned person. ... ♬
Friday, September 3, 2010
♥ posted at: @7:06 PM



kite berkawan, dah macam adik-beradik kan? kita rapat. kita gelak nangis same-same. aku sayang kau orang. kau orang sayang aku kot. yela, kadang-kadang, kau orang tak sengaja sakitkan hati aku. aku pown mungkin ade sakitkan hati kau orang kan? biasa lah, kita kan adik beradik. tak syok kot kalo tak de gado-gado manja.

aku terasa sikit kot tadi. aku nangis kot tadi. bab tak tak penah lagi aku cakap 'it's non of your business' kat kawan aku selama nie. and, lom penah lagi kawan aku cakap macam tu kat aku. mungkin la kau anggap ayat tu biasa kan. tapi ia tak biasa bagi aku. oke, if tak nak aku ikot sekali, pliss cakap baik-baik bole? aku tak de la terhegeh-hegeh sangat kot nak ikot korang. yela, aku nie sape kan? tak penting kot. lepas nie kalo ade pape event tak yah ajak aku eh? aku paham.

sorry la tadi muka aku masam kat kau orang. aku try kawal perasaan aku. tapi, tak bole gak. aku kan manusia biasa. ade hati, ade perasaan. sumpah! aku terasa tadi. tapi tak pe, lame-lame aku gelak-gelak balek ngan kau orang kan? aku gurau-gurau macam badut balek kan? macam tak de pape yang buad aku sedih. tapi dalam hati aku kau tahu ke ape yang aku rasa? aku tak bole lupa kot. ayat tu sentiasa terngiang-ngiang kat telinga aku.

hmm. zaty, bila kau nak jadi matang ha?

kawan, pliss do care of my feelings. *sigh

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011