▸ Mustahil! ... ♬
Saturday, September 4, 2010
♥ posted at: @9:25 PM



Dulu :

- aku budak hingusan kot.
- belajar cara hidup berpandukan member.
- balek dari sekolah mesty lepak library dulu.
- suka buad bising & date kat library.
- selalu kene marah ngan akak library uhh.
- suke giler makan burger kat belakang library.
- aku lagi suka pegi sekolah daripada dok kat umah.
- ujung minggu lepak library or busten.
- lagu jiwang life aku kot.
- suke gilak gie karaoke kat jasin uhh.
- selamber giler mintak couple ngan orang.
- purata aku couple dalam masa 3 bulan jep.
- suke flirting kot.
- gie melaka naek bus ramai-ramai.
- buad bas uhh macam bapak kiteorang yang punye.
- sampai kat melaka pown buad kecoh lagik.
- dress up simple giler kot.
- pakai seliper cikai pown aku lepas gie melaka.
- layan myspace.
- aku ada Anis, Dilla, Baby, Diba, Eila, Aina, Shaz, Uyul.

Sekarang :

- aku benci sekolah.
- banyak giler kot aku ponteng sekolah.
- habis waktu sekolah terus balek uma.
- jejak kaki kat library sekali dalam 5 bulan.
- jarang kot makan burger dengan member ramai-ramai.
- berani keluar malam.
- gie melaka naek motor or kete suda.
- naek bas kadang-kadang kot.
- pakai wedjes oke.
- baju nak beli kat butik saje.
- karaoke kat bilik yang standard siket.
- tak de lagi lepak kat busten except kalo nak naek bus.
- lame suda tak buad kecoh dalam bus.
- ujung minggu penuh dengan kelas tambahan.
- aku mula belajar erti 'pendiam'
- layan lagu korea pulak.
- tak lagi tuka pakwe macm tuka baju.
- setia pada satu tapi sikap suka flirting tak mati lagi.
- layan facebook + YM pulak.
- aku ada Anis, Dilla, Baby, Aina, Anor, Ain, Myn, Chik + sesetengah budak2 alfa.
- even aku ada mereka, aku masih rasa sunyi. kenapa ye?
- Diba and Eila suda hilang. *sigh

kalau diberi pilihan, aku mau balek ke zaman yang 'DULU'. itu zaman budak-budak aku. itu zaman kecoh aku. itu zaman enjoy aku. itu zaman friendship aku. itu zaman sekolah aku. itu zaman 'THE BEST' dalam kamus hidup aku.

sekarang? aku takot. takot aku berubah.keikhlasan aku dalam friendship mula hilang. kemanisan dalam 'love story' aku mula bertukar menjadi tawar.

aku tak nak.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011