▸ *down* ... ♬
Friday, October 15, 2010
♥ posted at: @7:39 PM



"kadang-kadang aku rase kalau aku tak de dalam hidup dye, dye akan jadi lagi happy kot. maybe it's better kalau macam tu an.?"

statement tu dah dekat 100 ++ kali maen kejar-kejar lam pale hotak aku. hurm. damn.! aku memang tak pandai buad orang yang aku sayang happy. aku ego. aku selfish. aku selalu moody. aku suka marah-marah. aku memang sah-sah bangang lam cintan-cintun nih.! =(

sumpah aku nak dye happy. and, aku nak dye happy ngan aku.! tapi.. kiteorg selalu gadoh. punca? AKU. untuk aku ubah diri aku, mintak maaf lah. aku penah cuba berubah dulu tapi dapat bertahan sekejap je kot. lepas tu aku buad perangai yang sama balek.

aku tak pandai nak buad dye happy. mungkin jugak aku tak layak untuk dye.

hari tu, aku baru tersedar, yang dye boleh tinggalkan aku bila-bila masa jep. hari tu, kteorg gado, dye marah giler-giler kot. sampai dye amek keputusan kteorg clash. badan aku menggigil kot bile dye buad keputusan macam tu. macam dah tak terkata langsung.! aku terus call dye, nangis-nangis. lepas dah cakap-cakap tu, kteorg tak jadi clash.

aku selalu jep terfikir dye tak jadi clash ngan aku sebab dye kesian ke ngan aku.? yela, kan aku dah nangis giler punye terok time tuh. so, sebab kesian kep.? or dye memang tak de niat nak clash ngan aku.? aku macam terasa kot sampai skunk nih. kenapa dye sanggup nak amek keputusan nak clash tu.? kenapa dye terpikir sampai situ.?

senang giler kot kan lelaki nie buad keputusan macam tu. sedangkan sebelum tu, dye penah janji tak kan pernah tinggalkan aku tak kire ape pon yang berlaku. then, kenapa masa tu senang-senang je dye cakap nak clash.? gado ngan clash dua perkara yang berbeza oke. if gado, aku tak terpikir nak clash pon.!

sampai skunk aku terkilan, aku terasa. dah lame kot aku simpan sorang-sorang.

aku terok sangat kot sebab tu dye senang-senang je bole tinggalkan aku. aku tak pandai buad dye happy. aku tau. hurm. sampai bila hubungan nie bole bertahan.? aku tak yakin ngan diri sendiri. and dye, dye pun tak meyakinkan aku.

aku rasa sangat down sekarang nie. and dye ta de untuk tenang kan aku.

p/s : aku masih ingat tentang SPM aku ujung taon nie. don't worry.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011