▸ sumpah.! tak ingat tajuk. -_________-" ... ♬
Wednesday, October 6, 2010
♥ posted at: @4:19 PM



ngee~ lame kot tak update. mukan busy sangat pon. tapi aku yang malas tahap cipan.! hahak. :p

urm, malam tadi aaku jadi sasau kot. tengok jep status-status aku kat fb suda tau kot ape pasal ngan aku nih. then tengok pulak relationship status aku yang dah tuka daripada 'in a relationship' to 'it's complicted'. huhu.
-________________-"

gado + kene cerai kejap + nanges bad-badly + slow talk + rujuk balek = senyum.! =)

hahak.! tu lah keje aku ngan dye. tapi yang teruknye aku lah. kalau lah ade orang rakam time aku nanges-nanges uhh, konpom aku tak nak tengokkk.! sebab burok giler kot.! ngan hingus-hingus meleleh-leleh. hahahah.. >,<" tapi tu sume suda tak penting lagi. yang penting aku ngan dye suda bebaek. ngee~ =)

pagi tadi datang sekolah dengan mate sembab + bengkak tahap cipan. sumenye sebabkan 'buda' tuh lah buad aku nanges malam tadi. huhu. -_______________-"

takat nih result trial yang dah dapat, BM - A, Math Mode - A-, agama - A, Fizik - B. huhu. geram kot ngan result math mode. aku ampir-ampir mau dapat A. pastu yang Fizik pulak aku ampir-ampir dapat A. tapi tape lah. dah tu rezeki aku kali nie. Alhamdulillah~ ^^ ♥

Add Math pulak baru dapat markah untuk paper 1 jep. ngee~ ta tau lah kali nie fail lagi atau tak. hopefully tak. cukup-cukup makan lulus pon jadi lah. chemist insyaAllah ade harapan lulus. tadi dah dapat markah paper 3 and 1. tapi, aku harap jangan ler lulus jep. nak up lagi sikit. kurang-kurang pon C. hoho. agak tak malu an. target aku sume macam rendah-rendah jep. hahak. -_____________-"

haa tadi mase balek sekolah, nak tepon mak myn. (aku kan balek sekali ngan dye). beratur arh sepanjang-panjang barisan uhh. Jasin nih sengkek kot. ade satu jep public phone yang elok kat situ. padahal yang nak gune sikit punye ramai. ngok ngek.!

depan aku ade dak amier. sementara tunggu uhh aku ngan dak myn macam biase lah jadi kanak-kanak riang kat situ. maen sepak-sepak, ketuk-ketuk, tolak-tolak, bunuh-bunuh, ehh yang last tu auta ehh. hahah.

lepas dak amier uhh gune, dye terus bagi ganggang tepon uhh kat aku. aku pulak spontan tercakap "ehh.!" kuat-kuat. pandang muke dye pon pelik. dye pulak dah macam nak senyum-senyum + gelak-gelak. bile aku tengok kat public phone tuh, dye tulis, 'sila masukkan koin'.. hoh.? sioddd tol lah amier uhh. aku ingat an ade syiling lagi bab tuh dye bagi ganggang tu terus kat aku. upenye dye ngenekan aku. hahak. aku ngan myn terus gelak-gelak kat situ.. ampeh tol~ >,<"

tak tau arh nape aku asek ingat pasal nih. bile ingat mesty nak gelak. heheh.. k lah, nak chow cincau luh.. daa~~

p/s : saye nak makan.! lapa ohh~

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011