▸ Last day of school~ what? baru sekarang mau update? hahah. ... ♬
Monday, November 22, 2010
♥ posted at: @8:14 PM


long time no see~

haha.. well, I guess there's nothing to share huh? -______________-"

since my last post, a lot of things happen to me.. eceh! nak skipping-skipping pulak dah.. HAHA! tade lah banyak mane pown.. aku bangon pagi-pegi sekolah-stay back petang-pegi library ari Sabtu-lastly, DEMAM!! haha.. ape lah kau.. dalam banyak-banyak tarikh lam tahun nie, nak dekat SPM gak kau nak demam en? adess..

aku demam 4 hari *dari hari Ahad sampai Khamis*.. so, 4 hari jugak lah aku tak bukak buku.. bile naek cuti raye haji pown bukan nye study sngat.. aku dah sebok uruskan jamuan kelas tuh.. jadi 'CETI HARAM' kat kelas mintak duet kelas.. huhu..

last day of my school?

oke, aku citer guna short-cut ehh, tapi part BEST nanty aku citer panjang.. hahah..

the last + longest assembly ever-kemas + susun meja kat kelas-ade speech kat dewan-crowded! kene duduk atas lantai T____T-round-round sekolah mintak restu dari semua cikgu-I salam pengetua kot! HAHA!
*huhu.. suasana sedih le kononnye*

oke-oke, dah abeh part biase-biase.. skunk aku nak citer part yang best gilak kot.. hoho..

lepas gie mintak restu, aku ngan Myn + Aina + Ain nak balek le ke kelas.. tapi belum sempat sampai kiteorang kene tarik ngan 'magnet' gossip kat kelas 5 Alpha.. hahah..

rupenye dak Abel dapat amek gambar ngan Abg Yellow! goshh! It's Abg Yellow oke, the hottes chinese guy in my school!! macam tak caye jep Abel berani giler gie mintak kat mamat tu amek gambar sesame.. huhu.. well, reaksi kiteorg, jeritan kteorg, lompatan kteorg mase dengar citer Abel dirakamkan dalam satu video hasil kerja Anis.. heheh.. bile tengok balek, ya Allah, giler nye aku! hahah..

*comel ke? comel kot.. hahah*

aku sebenarnye tade lah minat sangat pown ngan Abg Yellow tu.. yang jelas kekecewaan kat mukanye ialah dak Myn ngan Ain.. hahah.. cian dyeorg meyh~

then, dengan galakkan dan sokongan sepenuhnya dari aku ngan Anis and buda-buda laen, Myn, Ain and Anor akhirnye berjaya jugak amek gambar ngan Abg Yellow.. aku? tak nak lah.. MALU~ eceh! hahah..

so, aku jadi photographer je lah kan.. muka Myn, Ain ngan Anor gubra jep time amek gambar tuh.. hahah.. tapi, even aku jadi photographer jep, aku pown menggigil-gigil gak time snap gambar dyeorg.. hahah.. sengal an? well, berdepan dengan muka hensem ala-ala korean camtu sape tak gubra.. huhu.. >,<

tamat sesi photoshoot, Abg Yellow sempat wish kat kteorg 'GUD LUCK'.. goshh~ suara dye~ hahah..

oke-oke, dah zaty.. so, the end lah sesi persekolahan aku yang terakhir.. kinda sad.. huhu.. T_________T

balek sekolah, mandi-makan-tido sampai kol 5.. tu pown bangon sebab myn call remind plan nak p umah Abel malam nanty.. ngee~ so, bangon-siap-terus pegi umah Myn dulu coz aku gie saing ngan dye..

dalam pukol 5 lebih kiteorg dah sampai kat umah Adel.. huhu.. awal giler kot.. kiteorg plan nak lepak umah Adel dulu.. then, baru gie sesame jalan kaki coz umah dyeorg dekat jep.. kat umah Adel, kiteorg makan mee goreng mak Adel.. fuhh~ sedap gilak! ngee~ tapi syg, kene tahan selera coz lepas tu nak pi penuh perot kat umah Abel lagi..

lepas maghrib, kiteorg pon gerak la pi uma Abel.. mase tengah pakai kasut depan uma Adel, tetibe Myn jerit KATAK!!!! goshh! aku, Myn, Anis and Ain terus lari lintang pukang.. hahak! malu giler kot lau ade orang nampak.. *ta tau la orang kat uma depan tu nampak ke tak.. hahah*

*nie lah Abel on that night. dia giler~ percayalah seronok kawan ngn dye.haha*

sampai je kat depan uma Abel, pakcik-pakcik sume dah penuh kat ruang depan.. bacan Yassin pown dah lame mula kot.. adess.. camne nak masuk nie.. muka masing-masing dah tahan malu jep.. kiteorg siap patah balik lak tuh..

tetiba hero of the day datang.. huhu.. abg dak Abel tetibe datang kat kiteorg and mengeluarkan soalan poyo, "kenapa  korang patah balek?" erk.. tade sape pown jawab.. hahah.. blur-blur.. then, abg dak Abel suruh kiteorg ikot jalan tepi.. ngee~

masok, bace doa-lepak dalam bilik-makan-borak-borak and last sekali, tolong cuci pinggan.. huhu.. tetibe teramek tender pulak.. abeh basah baju aku..tapi tape kot.. aku rase seronok  je wat keje tu ngan buda-buda tu.. masing-masing wat lawak budus.. tapi lawak paling utama malam tu mesty ar pasal 'LEMAK'.. hahah.. tetibe hujan lebat turun.. lagi lah basah kiteorg terutama aku.. coz, aku dok paling tepi.. tetibe hero of the day mai tolong letak kan penutup periuk yang besar kat tepi aku supaya tak kene tempias hujan.. erk.. heheh..

harap-harap pengantin pompuan a.k.a Myn tak jeles yek.. lalala~ aku cakap cam tu sebab, mase malam tu Myn dijadikan pengantin pompuan.. abg dak Abel pulak jadi pengantin lelaki.. coz, dyeorg pakai baju yang ala-ala sedondon gitu~ ngee~ =p

*pengantin pompuan sebok memandang pengantin lelaki.ngee~*

*alololo~ along suap usu meyh~*

*situasi : pengantin pompuan nak masuk bilik tapi dihalang oleh adik ipar.*
*motif muka Anis kat situ? undefined~ hahaha*
*hahah.. maafkan aku, jadi photographer tak bertauliah*

dalam pukul 10:30 malam baru aku sampai kat umah.. huhu.. penat.. tapi seronok! =) hope-hope lepas nie ade la AJ's yang buat kenduri lagi.. bole amek tender lagi.. hahah.. sengal aku~

p/s : sumber gambar : dari blog Anis~ ngee~ cerita yang agak lapuk coz semua tu berlaku jumaat lepas.. hahah.. salahkan kemalasan aku yek.. ape pon, ske hati lah kan, nak publish bile.. werkk!

p/s/s : ESOK AKU EXAM.. DOAKAN AKU WEYH! >,<"

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011