▸ semakin giler~ ... ♬
Tuesday, December 7, 2010
♥ posted at: @12:53 PM



long-long time no see huh? ngee~ sangat bz ngan exam.. eceh! bz lah sangat an.. >,<"

gosshh~ tinggal satu je paper aku.. esok, Biology.. cepat gilak ah terase mende exam-exam nih abeh.. huhu.. oke, nak wat reviem paper-paper aku yang dah lepas tuh..

BM - boleh tahan la.. aku sangkut kat pemahaman jebat-tuah tu.. ngek tol!

BI - alhamdulillah.. aku terasa yakin ngan essey aku.. ngee~

SEJ - ampeh! skop tak tepat.. so, aku agak keMENYESALan sebab tak study semua.. -_______-"

Math Mode - macam biase jep.. tapi takot banyak careless mistake..

Agama - alhamdulillah skop kene.. heheh..

Add Math - boleh aku target result aku naik? =)

Physic - giler~ soalan luar alam! cikgu Abu K, sorry kalau result saya turun.. T_______T

Chemist - soalan aras rendah tapi disebabkan aku TERLALU banyak baca, pale aku dah serabut.. harap-harap kalau tak A, B pown dah alhamdulillah..

Biology - coming soon~! heheh..

overall, aku agak keHAMPAan ngan paper Sejarah dan Physic aku.. tapi, aku agak keHARAPan kat paper Add Math and Chemist.. ntah la.. takot sangat nak target camne result yang aku akan dapat nanti.. T.T

aku walaupown dalam musim exam, enjoy tetap enjoy.. hahah.. sempat jugak aku pegi lepak kat pantai, karok lame-lame, tengok wayang adn semalam, abeh jep exam Chemist terus pegi buat KFC tu jadi kedai kopi.. hahaha.. sengal~

ohh yea, aku dah tengok citer nyangkung 2 kali kot! huhu.. citer tu bagi aku memang TIP-TOP-MANTAP-GILER~! hahah.. try la.. takkan membazir RM10 tuh.. >,< cuma satu jep aku tak suka ngan citer uhh.. Shaheizy Sam tak senyum langsung~ huhu.. tapi tape la, kali nie dye bawak watak ayah.. so macam sweet jep dye ngan 'anak' dye tuh.. ngee~

k lah, nak pi study.. upss! study ker? hahah..

p/s : TAK-SABAR-GILER-NAK-MERDEKA-ESOK~!! XD

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011