▸ MC001A046, anda suda bole berambus dari dewan peperiksaan! HAHA. ... ♬
Wednesday, December 8, 2010
♥ posted at: @7:51 PM



agaga~ pagi tadi masa amek baju sekolah, aku TERlepas cakap, "kali terakhir aku pakai baju putih berkain biru nie." di ikuti dengan gelak evil-bongkak aku.. bhahaha.. XD

alaa, bukan la aku TERlalu excited sebab da tamat zaman persekolahan.. *sedih jugak oke..banyak kenangan sweet+bitter aku kat zaman persekolahan tu..T_T*.. tapi.. paling aku lega, aku tak perlu sarong uniform tu lagi and, tade lagi PERATURAN sekolah.. well, at least dalam 3 bulan nie.. kat U pon ade rules kan? ngee~

tadi, paper Bio.. bapak giler TINGGI aras dye.. so, bagi orang macam aku nie, sangat lah payah nak aku panjat untuk jawab soalan-soalan tuh.. -__________-" tak tau lah result eden macam mane nanty.. kita tengok pada graf yek.. hee~

oke, aku tenga EXCITED giler kot ngan several things nie..

1 - Beg

huhu.. aku baru jep mula melangkahkan kaki ke alam shopping online.. ngee~ nie sume Myn punye pengaruh lah kan? *dush! dush! haha*.. aritu aku ade order beg kepit kat De Lara's Clothingz.. then, last Monday aku dah pown bank in kan duit uhh.. dye kate hari nie dye pos.. insyaallah esok bole dapat.. ngee~ memang sah, kalau korang TERjumpa ade buda menyengih depan mane-mane rumah, itu aku lah KOT kan.. tengah dok menunggu abg posmen~ hahaha.. sengal an? well, itu lah AKU bila buad something yang first time.. sumpaah macam JAKUN giler~ >,<"

2 - Holiday

goshh~ cuti lama kot.. so, papa ajak aku lepak kat umah dye.. eheh, aku jadi orang sabah bah kejap yek.. dalam planner aku, insyaallah aku gie hari Ahad nie.. tapi, ntah la.. kadang-kadang malas gak nak pi sane.. dok ngan papa and family dye.. gosshh~ It make me sick sometimes.. -________-" tapi.. bila papa cakap ujung bulan nie dye dapat bonus.. terus mata aku $_$!! hahaha.. tapi oke what dapat gie sane.. at least dapat gak aku tinggalkan melaka kejap.. refresh mind aku.. reset file-file yang tak patut diSAVEkan lagi.. heheh..

3 - anak

upss! bukan anak aku oke.. tapi anak kucing aku.. oke, nie memang anak dye yang dah ke-berapa-aku-pon-dah-tak-ingat.. tapi, nie first time mama kasi aku bele.. and again, aku agak keJAKUNan banyak sikit.. hahah.. dua jep anak dye kali nie.. satu putih satu hitam.. oke le tu~ meoww-meoww uhh dok dalam bilik aku.. malam-malam sangat sweet tengok dye tido ngan anak-anak dye.. ngee~ mak kucing pown sayangkan anak kan? mak orang? anak dibuang-buang.. alhamdulillah, sekarang dah kurang kes tuh..^^

4 - kemas

what? kemas umah pown mau excited kep? ngee~ aku excited sebab tak sabar rasanya nak tengok bilik aku, ruang tamu rumah dan bilik mak aku bersih daripada kesan-kesan budak SPM aku tuh.. I means, the kertas-kertas and buku-buku lah~ mungkin ada yang aku nak recycle tapi ada gak yang aku nak simpan.. mane lah tau, nanty nak guna kan.. hee~ esok, aku LICIN kan umah aku tuh! =p

5 - hang-out

giler lame tak hang-out ngan member-member.. eheh, walaupown ade gak la aku keluar ngan member aku.. tapi, tetap tak same.. sebab time keluar tu dalam 2-3 orang jep.. nie, aku nak keluar ngan Geng Ketupat aku tuh.. kiteorg nak tengok wayang maraton.. giler banyak movie yang tak sempat tengok disebabkan EXAM.. huhu.. hari? Sabtu nie *maybe*.. tapi.. si Mak Tiri pulak cakap dye tak dapat ikot.. adesss!

6 - menaip

hahah.. giler lame gak aku menaip panjang-panjang camnie.. asek gunkan pen ball-point warna biru tu jep.. huhu.. sengal! mende nie tade dalam list.. tukang taip sesuka-kaki menambah.. heheh.. XD

err err esok kene pegi sekolah lagi~ tapi TANPA menyarong uniform sekolah ye.. sebab? aku kene pulang kan buku teks lorh.. durhh~ takkan dah meminjam, tak tahu nak memulang.. tapi.. aku tak check lagi buku teks aku cukup ke tak.. rasa-rasa macam tak cukup jep.. ngee~ >,<"

oke, dah-dah.. aku nak chow-cin-cau~ adios! >,<


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011