▸ Gonna mish them BIG time ! ... ♬
Saturday, May 14, 2011
♥ posted at: @8:53 PM



hari nie, secara rasmi nya aku dah berhenti kerja dari kilang Kerisik Mutiara uhh. peh, sadis gila kot tadi. bak kata dak Anis, haru jer. huhu.

aku tak de lah kerja lama sangat kerja kat situ. dalam 4 bulan je kot. tapi... siyes aku sayang nak tinggal kan tempat tu. *kepada member-member aku, sila faham nie tak de kaitan dengan *ehem!* tu oke?*

terlalu banyak story kat situ. pasal aunty Z yang tak habis-habis dengan aktiviti harian dye tu. pasal skandal(s). pasal ngene-ngenekan gegirls tu ngan bangla belakang la. gelak dak Linda konpom aku tak leh lupa. haha. love story Abu & Iqa pon memang hot je dalam kilang tu. aha, sampai sekarang aku still takut dengan Abu tu. tapi sebenarnya dye OK jek. bak kata dye, "lu oke, wa pun oke maa" haha.

aku akan rindu. siyes aku akan rindu !

tadi makan besar dah rasa macam family. macam adik-beradik. haha. poyo lah pulak aku rasa entry nie. tapi.. memang betul pun kan, Anis.

takpe-takpe habis je aku study kat Matrik tu, kita masok balek kerja balek eh kat UKM ! :)


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011