▸ MS1111500693 - saya buda matrik suda. :) ... ♬
Saturday, June 4, 2011
♥ posted at: @9:24 PM



huhu. long time so see huh. memang dah bersawang, berbusut blog aku nie.

ekceli dah lama aku nak update blog nie. tapiiii. err kemalasan dan kesebukan jadi penghalang lak. ceh, sebuk lah sangat kan zaty. kalau dah malas tu, malas la jugek~ :P

btw, fyi, aku dah dua minggu jadi salah seorang penghuni blok A2 kat matrik londang tu. err sebut londang tu dengan slang omputih yekk anak-anak. haha. kalau nak kata aku study kat london pun bole jerrr. lalala~

then, camne ye life aku kat sana?

err minggu orientasi ritu ? damn bz, damn penat, damn gila messy life aku. kadang-kadang rasa macam tak suka gila dok situ. but aku saba je lah kan. biase lah minggu orientasi. fasi-fasi pun saje bagi kiteorang rasa tough gile dok situ.

then, lepas seminggu minggu orientasi, minggu kuliah aku pun start ahh. ha, time nie da rilex siket. kelas dari pukul 8 then abih pukul 4. after that, kiteorang free jep. time nie aku da okey da. tak de lah homesick sangat. nangis pun T A K okey. haha. mana tak nye, ujung minggu je, aku balek ruma. alaa, dekat ngan ruma kan. :P so, it's means, until now, aku belum lagi rasa weekend kat sana. hee.

tape-tape, next three weeks nie, aku tak balek lah kot. malas der. balek ruma nanti aku tak study punn. dok lepakk jep. nie ha, keje aku tak siap lagi nie. huhu. so, it's better aku dok je kat hostel kan. aha, kali nie aku nak bawak lappy aku sekali kot. senang la siket lau nak facebooking cari bahan-bahan assignment kep.

err banyak lagi aku nak citer senanye. tapiii. tape lah. sampai sini je la dulu. daa~

p/s : to you, I'll forget you. thankz for everything. now, my new life begins. I don't wanna care about your damn promises anymore. byeeee.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011