▸ It's my day. Have a blast ! :) ... ♬
Sunday, May 1, 2011
♥ posted at: @10:56 PM


dude, aku dah 18 ! haha. tu ayat first aku masa bangun pagi tadi.

yeah, sweet + bitter 18teen years old. aku rindu kenangan yang lepas. aku takut nak hadapi masa depan yang entah macam mana. tapi, aku kena kuat kan ? ya, aku kena !

hari nie, aku keluar dengan AJ's family. seronok. I've blast today. hey, for sure lah kan sebab today is my day. hee~

kitaorang pergi makan kat Seoul Garden. ala-ala korean gitu. haha. actually nie reunion AJ's family je kot. then, tup tup dyeorang pilih tarikh yang sama dengan befday aku. so, redah je lah. sambut sekali. huhu. and again, hari nie SERONOK !


huhu. biasa lah. orang tamak kan. kita amek je banyak-banyak. lalala~ ada aku kesah ? HAHA. tapi, siyes doe, makanan kat situ semua sedap-sedap ! hee~



lepas makan-makan, kiteorang pi karok then shopping time ! haha. kesian anis, dila n abel kena ikot aku dengan myn jalan sana-sini. woot! woot! sesekali kan~ hee~

p/s : erm. is it me or tadi memang tak rasa macam keluar dengan semua AJ's ? -,-" *terasa kot*

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011