▸ dinner ! ... ♬
Monday, September 26, 2011
♥ posted at: @12:02 AM


hari nie bilik aku jadi butik mak andam yekkkk. haha. sume gara-gara kak Ros yang jadi tukang andam budak-budak yang nak pegi dinner dinamika tu.

tengok dyeorg set baju, set make up, aku pulak yang excited. hee. sem nie budak-budak modul 2+3+budak akaun yang pegi. turn modul 1 time sem depan. huhu. tak tau lah nanti aku camne. nak pegi ke tak.

honestly, seriously, aku teringin gilerrrrr nak pegi. tapi takut lah. nanti nak pakai baju ape. nanti nak make up camne. sesuai ke aku nak make up-make up nie. haha. girlssss kan. banyak nau nak pk. =p

but, lets say la aku pegi. aku imagine kan macam nie.

aku dapat pakai baju simple but still nampak glam-glam. warna? of corz warna PINK. haha. or at least, warna merah or puple. kasut wedges sudaaa. bawak handbag baru. make up by kak Ros. suka hati ko lah nak make up aku macam mane pun asalkan sesuai ye kak Ros oiii. tudung? nope. I'll wear shawl lah kottt.

then, jalan kat red carpet tu. ehh wait2. rasa macam kurang satu. aha! my partner. haha. memang tak wajib ada partner. tapi.. tapi.. aku still nak. siapa? ehem ! tak kan lah tak tahu lagi kannn. encik Upin aku tu lah. erm erm. tapi nak ke dia? hey! nie kan imaginasi aku. so suka hati aku lah. haha.

just imagine, aku dengan dress warna pink. dye pulak pakai blazer hitam pluss tie pink or maybe dye letak bunga pink. then, kiteorg jalan together-gether atas red carpet. haaaaaaa. nakkkkkkkkkkkk. hahahaha. *gedik*

peepssss this is just an imagination. not more than that. tak kan jadi pun kannnnnn. haha. no heart feelings and no hurt feelings.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011