▸ ini kata-kata aku . ... ♬
Thursday, September 15, 2011
♥ posted at: @8:01 PM



aku bahagia macam nie. biar lah. aku bahagia hidup dalam linangan air mata. aku bahagia sorang-sorang. cukuplah aku bertemankan cinta sebelah pihak nie je.

kepada kau yang sini,

aku pegang kata-kata kau, percaya pada jodoh. kalau ada jodoh kita tetap akan bersama. kalau aku syg kau, aku akan tunggu kau. dan aku akan jadi kawan baik kau sampai mati.

aku pun harap kau pegang kata-kata aku, aku percaya jodoh tu. aku akan tunggu kau. kalaupun kita tak dapat bercinta di dunia, kita tetap akan bercinta di syurga nanti. dan lastly, kau tetap jadi kawan baik aku sampai mati even kita dah jauh even kau sendiri buang aku.

dan kepada kau yang sana,

maafkan aku. maafkan aku. maafkan aku. maafkan aku. maafkan aku. maafkan aku. maafkan aku. maafkan aku. maafkan aku. maafkan aku. maafkan aku. maafkan aku. maafkan aku. aku harap suatu hari nanti kau akan maafkan aku dan lupakan perempuan yang tak guna ini. semoga kau jumpa jodoh yang lebih3 baik dari aku.

"dont ever leave the one you love for the one you like. because, the one you like will leave you for the one they love"

terima kasih bagi quote tu. aku tahu dan aku sedar. aku rela terima akibatnya sebab aku sendiri dah tak mampu sayangkan kau. maaf. 2 tahun hanya masa. dan kau masih tak kenal aku yang sebenar-benarnya. thankz for the blameness.

dah. sekian.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011