▸ Life is not like in the novels . Wake up . ... ♬
Friday, September 9, 2011
♥ posted at: @2:22 AM




hmm. malam nie aku terasa nak cerita 3 kisah manusia yang jadi buta dek kerana C.I.N.T.A. haha. isu cinta yang tak habis-habis selagi bergelar manusia yang ada perasaan.

kisah pertama.

seorang perempuan yang aku rasa terlalu cinta kan boyfie nya. tapi jadi buta sebab cinta tu bertukar menjadi rasa cemburu. ya, itu lah namanya cemburu buta. ditambah pula dengan ego nya yang menggunung. sehingga dye tak nampak bahawa dye dah jadi manusia paling bodoh dalam dunia sebab dye tak hargai cinta dan setia dari boyfie dye tu.

kisah kedua.

seorang lelaki. sangat-sangat cintakan girlfie nya. sampai kan sanggup mengalah dalam apa jua keadaan. huh. kau boleh juga katakan dye dayus. tapi dye jadi macam tu sebab dye buta dek cinta yang teramat sangat. dye xnampak kepala dye, maruah dye sebagai lelaki yang sepatutnya menjadi leader dalam hubungan tu di pijak-pijak oleh girlfie nya sendiri. dye buta hingga tak nampak ada insan lain yang hargai dye lebih dari girlfie dye tu.

kisah ketiga.

seorang perempuan yang aku rasa sangat bodoh. bodoh sebab falling pada lelaki yang dah buta mata hati tu. bodoh sebab sanggup tetap bertahan di sisi lelaki itu, mendengar segala cerita suka-duka nya bersama girlfie nya. bodoh sebab sanggup menangis apabila lelaki itu menangis. bodoh sebab tak mampu kuatkan hati, pentingkan hatinya dahulu sebelum hati orang lain. bodoh sebab jadi buta kerana rasa cinta itu.

itu lah tiga kisah manusia yang jadi buta disebabkan cinta. huh. at the end, aku ingin bertanya, apa sebenarnya cinta tu ? membahagiakan atau menyakitkan ? terpulang pada diri sendiri untuk mencorak cinta itu kan ?

haha. jiwang pulak malam nie. da lah, esok ada jamuan raya kat kolej. nak makan puas-puas ! pakai baju raya cantik-cantik . senyum dengan semua orang . k, byeeeee dunia .

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011