▸ Byeeeeee November . Hyeeeeeee December ! ... ♬
Wednesday, November 30, 2011
♥ posted at: @10:03 PM


well, It's the last day in November right ? soo much things happened to me in this month. and most of them, the sad one.


tapi aku tak menyesal. semua tu pengalaman hidup kan? aku jatuh, aku bangun semula. ye, rasa sakit akibat jatuh tu masih terasa. darah mengalir. tapi.. aku terus berjalan, harungi semua masalah tu dengan Allah dan masa. :)

lama-lama darah luka itu kering sendiri. luka tu tertutup semula. kesakitan itu makin berkurangan. terima kasih ya Allah. tapi.. parut itu tetap akan ada sampai bila-bila. parut yang akan sentiasa buat aku ingat pengalaman lepas. parut yang beri aku pengajaran. aku tak kan pernah lupa.

sudah. cukup. esok, bermula nya hari baru dalam bulan yang baru. bulan December. insyaAllah ia bulan yang lebih baik untuk aku, kau dan kita semua.

ehem, esok juga movie Ombak Rindu keluar ! goshhhhh. tak sabar nak pergi tengok hari Sabtu nie. hee. :)

dear friends, always remember to live your life happily no matter what happen, just be strong.

selamat tinggal November. aku tak kan rindu kau. selamat datang December. hai, boleh kita berkenalan ?

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011